[Opgelost] Problemen vast internet T-Mobile Thuis

  • 7 October 2020
  • 63 reacties
  • 3424 Bekeken
[Opgelost] Problemen vast internet T-Mobile Thuis
Reputatie 4
Badge

[Update 21:25] De problemen met vast internet zijn opgelost. Mocht je toch niet kunnen internetten via je vaste verbinding dan horen we dit graag zodat we er alles aan kunnen doen om dit voor je op te lossen! 

 

[Update 19:54] Dank voor het delen van jullie ervaringen en feedback. We blijven onafgebroken bezig en zien (gelukkig) dat vrijwel alle klanten die hinder ondervonden inmiddels weer online zijn. Ervaar je nog problemen met je verbinding? Haal je modem en/of media converter dan kort van de stroom. We horen graag of dit de oplossing is!

 

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten geen gebruik kan maken van vast internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak én de oplossing. We zien gelukkig dat veel klanten inmiddels weer verbinding hebben. In dit topic houden we je op de hoogte.


This topic has been closed for comments

63 reacties

@Brian Mag ik proberen de switches naar 1/6 te zetten? Of is het voor nu beter om te laten voor wat het is?

Reputatie 1

Ik zit met hetzelfde probleem als @EdwinB89 .

 

Heb net gesproken met de klantenservice (Adam) en die vertelde mij dat er een bekende storing is die vanavond opgelost zal gaan worden.

Maar als ik nu de reactie van @Brian lees en dat hij een monteur gaat inschakelen als het niet werkt.. dan twijfel ik heel erg of Adam van de klantenservice wel gelijk heeft.

Hier werkt niks meer. 15 minuten geleden knalde alles uit.. Ik vind het maar irritant, er is altijd wel wat. Ik wil graag internetten en tv kunnen kijken! Zo ben ik afgesloten van alles. Kan iemand helpen, aub? (ps ik zit nu via mijn dataplan op internet.. Kost me dus nog geld ook). Alvast bedankt.. 

Eh hallo 'tmobile, hier al sinds gister geen wifi en tv. Waar blijft de hulp? Op meerdere kanalen contact gezocht maar krijg niks terug. 

Reputatie 3

Ik zit met hetzelfde probleem als @EdwinB89 .

 

Heb net gesproken met de klantenservice (Adam) en die vertelde mij dat er een bekende storing is die vanavond opgelost zal gaan worden.

Maar als ik nu de reactie van @Brian lees en dat hij een monteur gaat inschakelen als het niet werkt.. dan twijfel ik heel erg of Adam van de klantenservice wel gelijk heeft.

90 % van de mensen die er werken hebben er de ballen verstand van en doen alleen dat wat hun opgedragen is uit het t-mobile handboek 

Hoi,

Enige terugkoppeling zou op dit punt wel fijn zijn.

Reputatie 3

Hoi,

Enige terugkoppeling zou op dit punt wel fijn zijn.

Ik ben al sinds 6 juni 2020 bezig met tmobile vanwege slecht internet connectie en heb al meer dan 27 uur aan de telefoon gehangen met deze mensen en altijd gaat het fout als je hun raad volgt zelfs zover dat een paar keer er helemaal niks meer deed omdat ze zogezegd op afstand alles hebben gereset. Bij mij is Internet heel belangrijk omdat daar medische apparatuur aan vast zit zodat artsen mij op afstand kunnen aflezen en bekijken en als het steeds mis gaat door dat er 1 van tmobile weer eens zegt ik doe het precies zoals het hier op mijn beeldscherm staat dan zegt dat genoeg toch en het is nog steeds niet opgelost. 

Hoi,

Enige terugkoppeling zou op dit punt wel fijn zijn.

Ik ben al sinds 6 juni 2020 bezig met tmobile vanwege slecht internet connectie en heb al meer dan 27 uur aan de telefoon gehangen met deze mensen en altijd gaat het fout als je hun raad volgt zelfs zover dat een paar keer er helemaal niks meer deed omdat ze zogezegd op afstand alles hebben gereset. Bij mij is Internet heel belangrijk omdat daar medische apparatuur aan vast zit zodat artsen mij op afstand kunnen aflezen en bekijken en als het steeds mis gaat door dat er 1 van tmobile weer eens zegt ik doe het precies zoals het hier op mijn beeldscherm staat dan zegt dat genoeg toch en het is nog steeds niet opgelost. 

Hoi Biggyboy, dat is een rotsituatie zeg.
Ik hoop dat je een fatsoenlijke backupverbinding hebt.


De problemen hier houden aan.

Vanavond heb ik weer tijd om er mee bezig te zijn, maar natuurlijk hoop ik dat het `zichzelf oplost`.

Reputatie 3

Noem jij dat maar een rot situatie nou vriend dat is nogal beledigend gezegt het gaat hier om leven en dood je moet alles eens lezen dan snap je waar het over gaat

Noem jij dat maar een rot situatie nou vriend dat is nogal beledigend gezegt het gaat hier om leven en dood je moet alles eens lezen dan snap je waar het over gaat

Ik probeerde alleen maar medeleven te tonen.

Reputatie 3

Dankjewel maar niet echt nodig ik leef nog tegen verwachting in! Het belangrijkste is dat WiFi internet eindelijk gefixt wordt want daar draaien of wel worden drie apparaten door afgelezen en op afstand ingesteld dat is het apneu apperaat en dialyse machine en hart bloeddruk apperaat daar gaat het om. En de camera's ter bewaking. 

Reputatie 7

@EdwinB89 Je kan het zeker proberen, dat kan geen kwaad. Mocht het niet werken vergeet dan niet om ze weer terug te zetten. Mocht het vandaag nog lukken laat dan even weten wat de uitkomst is, dan kan ik eventueel nog een monteur inschakelen.

@robberty2020 @Dewivg In jullie geval was er sprake van een lokale storing, deze is inmiddels ook weer verholpen!

@serentye In jouw geval is het een wat breder netwerkissue (dus geen plaatselijke storing), hiervoor zijn we al een oplossing aan het testen en dit kan elk moment opgelost worden.

@Biggyboy We hebben inmiddels al contact in het topic dat je zelf aangemaakt hebt, ik stel voor dat we daar verder gaan zodat ik geen berichten van je mis! :wink: