Beantwoord

[Opgelost] Verbindingsproblemen Leusden

  • 25 March 2023
  • 9 reacties
  • 92 Bekeken

Zijn er meer mensen die op dit moment geen thuisinternet hebben in Leusden e.o.?

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 March 2023, 17:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Wendix 

Er is geen algemene storing bekend bij T-Mobile, heb je ook in je My T-Mobile account gekeken of er een storing is op jouw adres?

Welke lampjes zie je branden, knipperen of uit op de mediaconverter en loopt de internetkabel naar de WAN poort van je router?

Het LOS lampje van de converter knippert rood

En ja de internetkabel loopt naar de wan poort van de router.

Enig idee wat er misgaat?

Reputatie 7
Badge +15

@Wendix 

Er komt geen glasvezel signaal binnen op de Huawei ONT, hij knippert langzaam dus 1 keer per seconde toch?

Ja klopt.

Ik moet dus bij T-mobile zijn en die zijn al de hele dag niet bereikbaar..

Zo ontzettend veel spijt van deze overstap! Van een altijd stabiel internet naar dit. Ik ben nog geen twee maanden geleden overgestapt en dit is nu al de 2e keer.

@Waqqas Dank je wel voor jouw reactie en voor het meedenken;-) 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wendix, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Jammer genoeg was onze Klantenservice gisteren niet bereikbaar. Dit is inmiddels opgelost en sinds vanmorgen 09:00 kun je weer bellen met 0800-0092; sorry voor het ongemak!

De problemen in Leusden lijken helemaal opgelost te zijn, ervaar jij dit ook zo of heb je nog geen verbinding gehad?

Goedenavond,

Wij hebben nog steeds geen internet en dus ook geen tv. Ik heb contact gehad met een collega en zij heeft een ticket aangemaakt. Helaas wordt dat ticket op z'n vroegst morgen in behandeling genomen als de backoffice weer aanwezig is. Hopelijk kan het dan zsm worden opgelost.

Reputatie 7
Badge +14

De verwerkingstijd van de backoffice is maximaal 5 werkdagen. Hebben ze je nog een mobiele voucher aangeboden? Dan heb je via een T-Mobile,  Tele2 of Ben simkaart in ieder geval nog een unlimited  wifi hotspot.

@eric , 

Ja we hebben 2 vouchers ontvangen voor unlimited internet zo kunnen we via de mobiel nog wat dingen doen zoals huis-en thuiswerk. Ik hoop echt dat het snel is opgelost.