Beantwoord

Opzeggen vaste lijn

  • 28 April 2019
  • 9 reacties
  • 335 Bekeken

Hallo, ik wil mijn internet thuis opzeggen, nu heb ik alleen maar een maand opzeggen termijn!
Ik heb geen meer computer thuis en dus geen langer behoefte voor internet en ik heb al genoeg met mobiele internet.
icon

Beste antwoord door Sander 29 April 2019, 09:45

Bekijk origineel

9 reacties

Na een uur nog steeds geen reacties hier of op Facebook Messenger 😡👎
Reputatie 4
Het niet hebben van een computer zal geen reden zijn om geen maand opzegtermijn te hebben.
Dat klopt, zegt die ook niet, hij zegt dat die een maand opzegtermijn heeft, dus is het contract al afgelopen.

Maar dat je van T-Mobile na een uur nog geen reactie krijgt lijkt me duidelijk, het is zondag en dan zijn ze vrij, lekker van het weekend aan het genieten hoop ik wel tenminste, kunnen ze morgen weer fris en fruitig aan het werk.
Reputatie 7
Badge +3
Na een uur nog steeds geen reacties hier of op Facebook Messenger 😡👎

Hou er rekening mee dat dit een forum is van en door klanten, de medewerkers van T-Mobile die hier zitten scannen niet op alle nieuw geposte berichten om ze per omgaande te beantwoorden.
De kans dat je een antwoord van een andere klant krijgt is vele malen hoger.

Opzeggen kan alleen maar door de klantenservice te bellen, zoals ze ook aangeven op de informatiepagina
Reputatie 4
Aha, ik begreep het verkeerd 😉
Oke begrepen, bedankt wel voor de reacties, ik ga nog morgen aan de klantenservice bellen voor dit opzeggen te voldoen!
Welterusten allemaal 🙂
Reputatie 7
Hi @galal.denhaag,

Je hoeft niet meer te bellen. Ik heb je abonnement met een maand opzegtermijn voor je stopgezet. 29 mei zal de verbinding stoppen. Over drie weken krijg je hier nog communicatie over en hoe je het modem kunt terugsturen. Die informatie vind je ook hier: Retoursturen van hardware.

Jammer dat je bij ons vertrekt!
Hallo Sander,
Dankjewel voor jou reactie, ik probeerde te bellen maar na 15 min afwachten was ik nog steeds niet verbonden 😏 dus goed om jou bericht te lezen,👍
Graag wil ik ook een officiële opzeggen mail of brief per post met info over de retour van de modem, bedankt!
Mvgr, G Sharafkhani
Reputatie 7
Hey Galal,

Je ontvangt automatisch een bevestiging van de opzegging per e-mail en per post. Ook staat er uitgelegd waar de apparatuur naartoe moet. Ik wil je bedanken voor de tijd die je bij ons hebt gezeten! 😄

Reageer