Beantwoord

Oude modem Vodafone en 500Mbps

  • 29 May 2018
  • 1 reactie
  • 195 Bekeken

Reputatie 2
Hoi, heb al sinds de start bij Vodafone (december 2014) dezelfde modem en 50MB internet. Nu is het zo slecht gesteld, dat ik de snelheid opgehoogd heb naar 500MB in de hoop op beter internet thuis. Ik heb een klein 50m2 appartement in amsterdam maar het is echt slecht en de kids klagen.

Vraag, is de oude modem wel toereikend en denken jullie dat de wifi echt beter zal zijn en wat verder draagt. het is erg druk met wifi hier in ons gebouw en straat.

Dank.
icon

Beste antwoord door Sander 4 June 2018, 11:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi reidisabi,

Wat tof dat die snelheid van 500 Mbps mogelijk is op jouw adres! Ik kan je geruststellen wat betreft het modem: hier is niets mis mee. Een modem is gewoon een doorgeefluikje en jouw Draytek kan die snelheid makkelijk aan. Als je bekabeld aansluit, zul je die 500 Mbps dan ook gewoon terugzien.

Wifi
Met Wifi is het een ander verhaal. Het wordt steeds drukker met draadloze signalen, zeker in dichtbebouwde gebieden. Dan wordt het dus zoeken hoe je jouw Wifi kunt optimaliseren. Daarom hebben we de allerbeste tips verzameld in één topic: Wifi-oplossingen. Vooral het aanpassen van jouw Wifi-kanaal is meestal de oplossing. Dan zijn de kids vast snel weer tevreden!

Ik hoor graag jouw bevindingen. 🙂

Reageer