Beantwoord

overgestapt. afspraak abonnement gaat 6-06 in maar glas al overgezet

  • 2 June 2022
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Ik heb op 6-05 een overstap verzoek ingediend die 6-06 in zou gaan. Nou heeft t mobile me glasvezel al omgezet op 31-05.

Man van t mobile heeft mij gezegd dat ik hem zelf mocht installeren. Dit gedaan, er zit echter niks op de glasvezel?

Ik heb met me camera gekeken en er komt geen licht uit mijn glasvezel kabel noch doet me internet het.

Op de mediaconverter geeft die ook aan dat er geen glasvezel aangesloten is echter heb ik hem wel met het korte glasvezel draadje aangesloten.

Ik heb geprobeerd me oude installatie terug te monteren(kpn) en dat werkt ook niet.

Na meerdere malen bellen kan mij alleen belooft worden dat guidion wordt aangestuurd.

 

31-05 zou ik een mail hebben gekregen van guidion (niet gehad) vandaag zou ik een mail krijgen (niet gehad)

 

Wat is de volgende stap?

Aangezien t mobile mijn kpn aansluiting vroegtijdig heeft afgesloten. Kan ik dus hele-maal niks.

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 2 June 2022, 19:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Rickqw Als je geen afspraak heb gemaakt met Guidion dan kan T-Mobile het signaal er ook niet af hebben gehaald. de overzetting is altijd gekoppeld aan dit bezoek. 

KPN heeft mij gemeldt dat T-Mobile de aansluiting overgenomen heeft. (In de centrale)

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Rickqw 

Welke mediaconverter heb je ontvangen van T-Mobile en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit daarop?

Wat is er gebeurd met de afspraak die voor 6 juni staat?