Beantwoord

overstappen wat een .....

  • 12 March 2018
  • 1 reactie
  • 762 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Ik dacht laten we alles van 1 provider nemen dus over op t-mobile thuis. (Ik was ook klaar met ziggo zijn lawaai tv kast en traag internet voor veel geld). Het begint al goed met het kan op de 5e maar het word de 12ste.... wat een top installateur dat guidion. Dan komt de monteur hier in een gespreid bedje met alles al aangesloten alleen het binnenkomende kastje even aanpassen. Maar dan is er geen signaal. Dat is er pas na 18.00 uur dus ik kan verder niets doen. Dat noemen ze een installatie basis... Nu aangesloten blijkt de lijn teveel demping te hebben en volgens de klanten service moet ik de 5ghz wifi gebruiken want die is sneller. 5ghz wifi op een draytek vigor 2132fv? Wifi service is in ieder geval niet uitgevoerd omdat de lijn nog niet opgeleverd zou zijn. Beneden is hij rond 15Mbps up en Down 15ms en 0.84 down en 1.11 up 104ms op de 1ste verdieping boven het modem.

na mijn ff klagen een vraag
Kan ik een extender aanvragen bij t-mobile zodat ik wel boven ook internet via wifi heb?
icon

Beste antwoord door Marcel MCi 12 March 2018, 22:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +2
Vervelend dat de wifi nog niet goed werkt. Heb je de de snelheid bekabeld gemeten en is deze wel in orde?
De wifi service staat in principe los van de installatie. Als de wifi onvoldoende blijkt na de installatie kan een wifi service aangevraagd worden.
De monteur zal dan indien nodig een repeater plaatsen. De repeaters worden niet opgestuurd.

Reageer