Beantwoord

Parental control Zyxel t50 werkt niet

  • 10 December 2021
  • 6 reacties
  • 209 Bekeken

Thuis hebben wij de Zyxel T50. Ik heb talloze manieren geprobeerd om de parental control te laten werken alleen hij werkt simpelweg niet. Ik heb geprobeerd het via het standaard home pagina gedeelte te proberen en via het ´hamburgertje´ rechtsboven. Is er hier een oplossing voor? Ik durf namelijk te garanderen dat alles goed is gegaan.

icon

Beste antwoord door Maico02 11 December 2021, 12:36

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Ik heb ook alle oplossingen van Pieter_B geprobeerd en die hebben helaas ook niet geholpen. 

 

Reputatie 7

Hoi @Maico02 .

Goed dat je het bij ons navraagt en welkom op de Community! Ik vermoed dat je het hebt over de stappen van @Pieter_B in dit topic: 

Wat ik graag wil uitsluiten is dat er wel de juiste firmware draait. Om de laatste naar boven te halen, wil ik kijken of wellicht een fabrieksreset het probleem oplost. Het modem wordt dan teruggezet naar de fabrieksinstellingen met de nieuwste firmware versie. Hoe je deze doet, vind je op onze Wiki: 

Wil je ons laten weten of dat al verschil geeft? We horen het graag! 

Hoi @Maico02 .

Goed dat je het bij ons navraagt en welkom op de Community! Ik vermoed dat je het hebt over de stappen van @Pieter_B in dit topic: 

Wat ik graag wil uitsluiten is dat er wel de juiste firmware draait. Om de laatste naar boven te halen, wil ik kijken of wellicht een fabrieksreset het probleem oplost. Het modem wordt dan teruggezet naar de fabrieksinstellingen met de nieuwste firmware versie. Hoe je deze doet, vind je op onze Wiki: 

Wil je ons laten weten of dat al verschil geeft? We horen het graag! 

Hoi Boris,

Bedankt voor je bericht. Ik heb nu sinds een week deze modem geïnstalleerd dus het lijkt mij dat de nieuwste versie van de firmware al draait toch?

Reputatie 7

Dat lijkt mij dan ook inderdaad @Maico02! Toch is het misschien nét dat zetje wat nodig is. Wil je anders je instellingen met ons delen? Ik weet zeker dat we daar al een stukje wijzer van worden en kunnen naar een oplossing op zoek! 

Dat lijkt mij dan ook inderdaad @Maico02! Toch is het misschien nét dat zetje wat nodig is. Wil je anders je instellingen met ons delen? Ik weet zeker dat we daar al een stukje wijzer van worden en kunnen naar een oplossing op zoek! 

Ik heb de router gereset en alles opnieuw ingesteld. Ik heb alles weer toegevoegd en ik merk dat je in de tijden die ik "verboden” heb je niet kan verbinden met de router, dat is dus een fijn begin. Het probleem blijft nu dat wanneer je verbonden met het internet bent voordat de timer van de verboden tijd ingaat je alsnog verbonden blijft met internet. Ik heb hier een aantal foto's om van dse instellingen.

 

Reputatie 7

Hoi @Maico02 ,

Thanks voor de terugkoppeling en duidelijke antwoord. Ik zie dat het probleem zich vaker voordoet op de PC van de Zyxel. In de reactie van één van onze klanten in dit topic, zijn ook de problemen met het daadwerkelijk blokkeren van het internet opgelost: 

Mocht dat nog niet werken, wil ik vragen of wellicht @Pieter_B (de expert op dit gebied) of @Hidden.nld nog een mooie toevoeging hebben, zodat we het voor je kunnen oplossen.