Beantwoord

pas 7 dagen klant, waarvan 5 dagen geen internet

  • 27 November 2022
  • 9 reacties
  • 194 Bekeken

Ik ben sinds ma 21-11 overgestapt en zit al sinds 23-11 zonder internet en wifi (de enige product die ik heb afgenomen bij Tmobile Thuis)  LOS-lampje knippert rood en kon niet worden opgelost op afstand. Er is aangeboden om een simkaart met unlimited data te sturen, maar blijkbaar komt dit uit china want ik heb nog niks ontvangen. Ik werk vanuit thuis, maar moet nu buiten huis internet opzoeken of mijn eigen data gebruiken. Waardeloos dit. Alleen maar geld cashen maar geen product leveren. Kan zsm een monteur worden gestuurd? Anders beeindig contract zodat ik naar een echte internetprovider kan gaan.

icon

Beste antwoord door Lien09 29 November 2022, 22:13

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7

Hi @Lien09, ik had ontzettend graag gezien dat je een vlekkeloze start zou hebben! Wat rot om te lezen dat je zo snel problemen hebt gekregen, excuses hiervoor. Ik zie gelukkig achter de schermen dat Guidion vandaag jouw verbinding weer up and running heeft gekregen. Klopt het dat je weer probleemvrij bent? Ik hoor het graag van je. Dan maak ik namelijk meteen de vergoeding voor jou aan. 

Dag Lisa, het is inderdaad gelukt. Nu is het volgende probleem dat ik niet meer in mijn account kan inloggen voor t-mobile thuis. Ik heb wachtwoord gereset en nu heb ik geen enkel abonnement staan. Ik probeer  het abonnement toe te voegen, maar Ik krijg steeds de foutmelding dat het abonnement niet aan dit nummer kan worden gekoppeld of dat de bevestigingscode ongeldig is. Mijn man is al jarenlang klant en krijgt het thuis-abonnement ook niet gekoppeld. Wat gaat er mis?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Lien09, goed om te horen dat je van het internet aan het genieten bent! Geen zorgen, je My T-Mobile Thuis account is snel geregeld. Ik stuur je via een privébericht de juiste gegevens door. Je kan hiermee snel inloggen! 😃

Nu is er weer storing. Dus in 2 weken heb ik niet eens een volle week internet kunnen krijgen.
Tegemoetkoming met unlimited data en/of voucher zie ik ook niks van terug. Kan ik per direct contract beëindigen zonder bijkomende kosten ? Ik heb genoeg gezien van Tmobile en ben totaal niet tevreden.

Reputatie 7
Badge +5

Niet fijn om te lezen @Lien09! Ik heb je abonnement meteen bekeken en zie dat je inmiddels een overstap hebt lopen naar een andere provider, de lijn zal op 19-12-2022 worden overgenomen. Je hebt gisteren een e-mail ontvangen met alle informatie die je moet weten. Mijn oprechte excuses voor je ervaring, weet dat ik er voor je ben als je in de toekomst nog vragen hebt!

Dag Cheyenne, mijn eerste rekening is bekend, €63  voor 1 weekje internet. Want de rest van de tijd lag de internet eruit wegens storing. Hoe wordt de vergoeding geregeld  zoals Lisa heeft voorgesteld in de eerste reactie? Kun je mij daarmee helpen?

Reputatie 7
Badge +8

@Lien09 Geen zorgen! Zodra alles weer werkt, maken wij de vergoeding voor je in orde. Wel zo eerlijk dat je niet voor de dagen hoeft te betalen dat het niet werkt. Geef ons dan ook vooral een seintje zodra dit het geval is! Daarnaast is de huidige factuur gebaseerd op de abonnementskosten tot 31-12. Dit wordt automatisch door het systeem verrekend tot de datum van 19-12. Je kunt dit ook terug vinden in de e-mail waarnaar mijn collega Cheyenne ook verwees. Weet je zo voldoende?

Dag Demi, de creditering is inmiddels bekend. Er wordt van mij verwacht dat ik €41 betaal voor 11 dagen internet, terwijl mijn maandabonnement €30 kost. 

In factuur staat:

21 nov tot 30 nov: €15, 83. In deze periode heb ik enkel 4 dagen internet gehad.

1 dec tm 31 dec: €30. In deze periode enkel 5 dagen internet gehad. 

Mogelijk is de creditering enkel gebaseerd op mijn einddatum van 19 dec. Maar ik zou niet hoeven betalen voor de dagen dat ik zonder internet zit.

Met maandabonnement van €30 betaal ik €0,97 per dag. Dan zou ik enkel €8,73 hoeven te betalen voor de 9 dagen internet. Eens?

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Lien09, geen zorgen, dit is ook zeker niet wat wij willen! Ik heb zelf gisteren een vergoeding voor je aangemaakt voor 23 november tot en met 18 december met een bedrag van € 22,73. Omdat je op de 19e bent overgestapt zullen de dagen tot en met 31 december automatisch verrekend worden. Het systeem kon aan het begin van december niet weten dat je voor het einde van de maand weg over zou stappen en daarom is er een volledig voorschot voor december in rekening gebracht. Echter, dit is dus niet terecht en het systeem zal zichzelf automatisch corrigeren voor 19 tot en met 31 december waardoor er nog een bedrag bovenop die € 22,73 zal komen. Hiervoor stellen wij in januari een creditfactuur op.

Oftewel, je zal eind januari een mooi bedrag van ons terug krijgen! 😃

Reageer