Beantwoord

Playstation 4 online

  • 12 August 2017
  • 33 reacties
  • 4440 Bekeken

Goede dag, wij hebben sinds een paar dagen T-mobile thuis. Het Internet is gewoon erg snel, aangesloten op het glasvezel. Ik zelf ben een fanatieke gamer, dus heb ik natuurlijk ook snel mijn playstation aan het Internet aangesloten. Tot mijn verbazing kan ik nu ineens niet meer op een goede manier met mijn vrienden in een party, telkens als ik probeer te communiceren hoor ik hen haperen, en zij mij ook. Voorheen hadden wij Tele 2 en daar hadden wij dus niet dit probleem. Wij hebben zelf al van alles geprobeerd en alle topics doorgespit, maar niks heeft gewerkt. Dus mijn vraag was of iemand hiermee ervaring heeft en mij hiermee kan helpen, want dit is erg frustrerend 😞
icon

Beste antwoord door Sander 16 August 2017, 20:05

Bekijk origineel

33 reacties

Hebben wij al gedaan, heeft niet gewerkt.
Reputatie 7
probeer het eens met een reset van het modem en alleen die opties van Nico73
Reputatie 7
Badge +3
Je was me voor Hidden 😃
Reputatie 1
Ik had de modem inderdaad wel opnieuw opgestart na het aanpassen van UPnP instellingen .....
Ik zal dus proberen: terug naar fabrieksinstellingen (factory reset), UPnP aanpassen, opnieuw opstarten.

Ik heb de PS4 via een kabel aangesloten zitten, maar dat zal niet uit mogen maken.
Reputatie 7
@Nico73,

Super dat je meedenkt! Altijd fijn als iemand met een vergelijkbare setup even meekijkt en instelilngen deelt. Ik ben heel benieuwd of het @farukmert heeft geholpen. 🙂
Dankjewel t-mobile voor je 750mb!!
want k merk er helemaal niks van
ik kan beter geen internet hebben?
k kan geen games spelen niks en k kan niet zonder game moet snel wat aan gedaan worde want zo kan dit niet 2,5 mb (downloaden) 6.3mb (uploaden)
en dat nog met geluk, hiervoor gaf die veeel minder aan en het internet blijft wegvallen, k vind dit niet kunnen, en ik heb het niet eens over wifi, want die werkt helemaal voor geen reet, deze download en upload snelheid geeft die met een wifi repeater die bekabeld is aan mijn ps4!! Echt k stress zo erg k kan alles wel letterlijk uit de raam gooie, geef mensen wat jullie beloven te geven, toen die monteur het had geinstalleerd mijn modem etc.
stond er 110 mb beide, upload en download, nu is die man weg en zit ik hier met mijn 2,5 mb, dit kan echt niet, ik kan wel janke!
en besef hoelang k heb gewacht tot mijn monteur zou kome om het te fixen zekerwel 15 dagen, eindstand zit ik met zo een internet, T-mobile.. wat moet ik hiermee?

Reputatie 7
Badge +3
@Donsqeation

Vervelend dat je snelheid behoorlijk tegen valt, zeker als je 750/750 zit.

Een paar vragen heb ik wel;

  1. Wat is de snelheid bedraad op het modem/router van T-mobile zelf zonder andere gebruikers?
  2. Als je een Windows PC hebt, test deze snelheid dan eens bedraad in de veilige modes met netwerkondersteuning, wat is dan je snelheid?
  3. Heb je al eens een factory reset gedaan van het modem?
  4. Begrijp ik het goed dat er zelfs al een monteur is geweest?
  5. Wat was de snelheidsmeting die deze monteur heeft gedaan op het modem?
Ik heb hier zelf als klant ook 750/750, maar hou er ook rekening mee dat niet elke willekeurige verbinding dan ook met 750/750 gaat werken. Mag blij zijn als ik pieken bij het downloaden zie van 100Mb.
De maximaal haalbare snelheid is de snelheid van het langzaamste onderdeel in de keten.

Voordeel is alleen, andere gebruikers samen krijgen die 750Mb niet op kunnen maken 😄
Reputatie 7
Hi Donsqeation,

Ik ben benieuwd: heb je de tips van @Pieter_B (thank you!) al kunnen toepassen? Wat waren de resultaten? Laat mij het zeker weten, ik sta namelijk voor je klaar om je verder te helpen, zodat je optimaal van jouw T-Mobile Thuis internetsnelheid kunt genieten!

Reageer