Beantwoord

Plotseling disconnect problemen WOW

  • 2 April 2018
  • 1 reactie
  • 188 Bekeken

Beste,

Ik speel al een aantal maanden wow.
Dit gaat helemaal prima tot gisteren.
Opeens word ik heel veel gekicked om de 5 minuten.
Dit was eerst niet zo.
Eerst even contact gehad met Blizzard ( de makers van de game)
Na alles uit te proberen kwamen ze tot de conclusie (punt10) dat van mijn huis naar hun servers erg hoog is en misschien dat dit mijn disconnections veroorzaakt.
Kunnen jullie dit uitzoeken/oplossen?

Met vriendelijke groet,
Hans
icon

Beste antwoord door Brian 9 April 2018, 18:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Hans, ik heb meteen je verbinding op afstand bekeken en ik moet zeggen deze ziet er prima uit! Je lijn is stabiel en je haalt de maximale snelheid die beschikbaar is op jouw adres. Ervaar je ook disconnects met andere games of tijdens het internetten? Blizzard is wat dat betreft vrij bericht wat verbindingsproblemen bertreft. Ik wordt nog steeds regelmatig uit Diablo 3 gegooid terwijl mijn vriendin die op hetzelfde netwerk zit nergens last van heeft.

Even terugkomend op je vraag, de hoge responsetime heeft voor zover ik kan zien niets te maken met een probleem in je binnenkomende verbinding maar tussen jouw computer en de Blizzard server. Heb je stap 1 tot en met 9 al doorgelopen en uitgevoerd? Ook een fabrieksreset van je modem zou kunnen helpen, hierbij worden eventuele instellingen zoals voor port forwarding wel verwijderd. Ik hoor graag wat het resultaat is!

Reageer