Ik ben echt een leek en snap er dus niets van.
hoe weet ik bijv welke poort enz ?
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineelBeste antwoord door Sander
Bekijk origineelHallo,
Ik heb telefonisch contact gehad met t-mobile thuis. Mijn camera’s zijn bekabeld verbonden en bij de overstap naar t-mobile werken mijn camera’s niet meer. Hiervoor zat ik bij telfort en had ik nooit problemen met mijn camera’s. De kabels van de camera zitten in de modem en blijkbaar moeten de poorten van de modem opengezet worden.
zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?
gr huseyin
Hoi
Dag,
Het is de klantenservice niet gelukt om dit te doen. Ze vertelden mij dat de ICT-afdeling dit via de topics kon oplossen op afstand. Mijn camera’s werken nog steeds niet. Zouden jullie dit misschien voor mij willen oplossen om de poort voor mij open te zetten dat alles weer naar werking is?
Huseyin
Hi
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.