Beantwoord

Poort openzetten

  • 19 November 2018
  • 5 reacties
  • 1991 Bekeken

Voor een camerasysteem zou ik blijkbaar een poort open moeten zetten. In mijn vorige huis had ik ziggo en werkte het vanzelf.
Ik ben echt een leek en snap er dus niets van.
hoe weet ik bijv welke poort enz ?
icon

Beste antwoord door Sander 26 November 2018, 12:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hoi @basjeboy

Welkom bij Thuis! Hier help ik je graag mee. Dit soort puzzels lijken altijd lastig, maar het is vaak redelijk te doen.

Onze T-Mobile Internet expert Michael geeft in dit topic stap-voor-stap uitleg hoe dit te doen: Portforwarding op de Huawei.

Een tweede tip werkt met DMZ, maar is iets technischer: DMZ op de Huawei.

Het is handig om het boekje van het camerasysteem er bij te houden, zodat je weet welke poorten van toepassing zijn. Zolang je de camera's maar verbindt met LAN 1 of 2 op het modem.

Houd je ons op de hoogte? 🙂

Hallo,

Ik heb telefonisch contact gehad met t-mobile thuis. Mijn camera’s zijn bekabeld verbonden en bij de overstap naar t-mobile werken mijn camera’s niet meer. Hiervoor zat ik bij telfort en had ik nooit problemen met mijn camera’s. De kabels van de camera zitten in de modem en blijkbaar moeten de poorten van de modem opengezet worden.

zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

 

gr huseyin 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Huseyin Dogan, welkom op de Community, tof dat je hier jouw vraag stelt! :smile: Ik zie dat er inmiddels contact geweest is met mijn collega’s van de klantenservice gistermiddag. Ben je er met hen uitgekomen? Zo niet, check het volgende port forwarding topic voor tips: Zyxel - port forwarding. Mocht je er niet helemaal uitkomen, dan zit ik voor je klaar om je te helpen. Geen zorgen, we komen er samen uit. Er zijn altijd oplossingen! 

Dag,

Het is de klantenservice niet gelukt om dit te doen. Ze vertelden mij dat de ICT-afdeling dit via de topics kon oplossen op afstand. Mijn camera’s werken nog steeds niet. Zouden jullie dit misschien voor mij willen oplossen om de poort voor mij open te zetten dat alles weer naar werking is?

 

Huseyin

Reputatie 7

Hi @Huseyin Dogan, als we de poorten op afstand voor je open zouden kunnen zetten dan zou ik dat zeker doen maar (gelukkig) hebben wij niet deze toegang tot je modem. :wink: Je kan de poorten zelf open zetten, via de link die mijn collega Jason stuurde zie je hoe je dit kan doen. Op portforward.com vind je daarnaast voor bijna alle apparaten die je kan bedenken instructies. Als je ergens op vastloopt dan kan je hier eventueel een screenshot plaatsen, dan kijken we graag met je mee!

Reageer