Beantwoord

Printer kan niet meer wireless

  • 18 May 2018
  • 5 reacties
  • 946 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Recentelijk overgegaan van ziggo naar TM. Na veel installatieproblemen dacht ik dat nu alles goed was. tot ik moest printen. Printer canon pixma mg 5750 werkt niet meer wireless. en daar had ik bij ziggo geen last van.
Van andere tobbers heb ik begrepen dat de LAN-instelling gewijzigd dient te worden...Als dat zo is. Weet iemand hoe ik dat moet doen. Printen deed ik meestal vanaf mijn laptop .
Ik hoop dat iemand mij kan helpen . De helpdesk van TM heeft mij naar deze Forum-site verwezen.
icon

Beste antwoord door klaasbr 18 May 2018, 21:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
er zijn 2 dingen die je moet doen.
verbind de printer met wifi.
verwijder de printer van de computer en voeg hem opnieuw toe.
Dank voor de snelle reactie maar....ik kan geen verbinding printer met wifi maken.
Daar zit het probleem. Het wifi-symbool op de lcd van de printer geeft permanent een rood kruis aan.
Ik heb printer al dichterbij modem gehaald maar ook dat help niet.....
Reputatie 7
Badge +4
Er staat op hier op Youtube een filmpje over hoe je de printer kan instellen op wifi.
Ik ben toch bij de Lan- instellingen van de printer uitgekomen. Nieuwe modem gedetecteerd. ww ingevoerd. klaar. Bedankt voor de hulp !!
Reputatie 5
Fijn dat het opgelost is en fijn dat je even laat weten met de oplossing voor jou. Hier hebben anderen met zelfde probleem zeker baat bij. Bedankt!

Reageer