Beantwoord

Problemen laden van Netflix op Sony Smart TV diverse foutcodes



Toon eerste reactie

31 reacties

Reputatie 7

Hi @Wilco en Roxanne, echt onwijs fijn om te lezen dat jullie van het probleem met Netflix en Videoland af zijn en weer optimaal aan het genieten zijn! Het oude modem mag inderdaad naar de milieustraat worden gebracht. Heel erg bedankt alvast voor de moeite.

Wat betreft de compensatie: hele goede en terechte vraag van je! Ik wilde dit graag in orde maken voor jullie, maar ik zie dat één van mijn collega's mij al is voor geweest. Jullie kunnen deze vergoeding terugzien in My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Laat het gerust weten als ik nog kan helpen bij andere vragen, want dat doe ik met liefde. Ik ben in ieder geval super blij dat jullie weer helemaal tevreden zijn! 😁

Reputatie 1

Hi @IrisGeldermalsen, top dat jij dit hier aankaart! Zoals Boris hierboven heeft aangegeven klopt het inderdaad dat het omwisselen van het modem dat jij nu in huis hebt, ervoor zorgt dat het probleem dat wordt omschreven vaak wordt opgelost. Ik heb dan ook meteen een verzoek ingediend bij de technische dienst om het huidige modem te switchen voor een Zyxel modem én een media converter jouw kant op te sturen. Zodra het nieuwe modem bij jou is geïnstalleerd, hoor ik heel graag van je of dit het probleem als sneeuw voor de zon heeft laten verdwijnen! 🎉

 

Hi Lisa,

Netflix werkt weer sinds het nieuwe modem is geïnstalleerd. Alleen nu zitten we wel met het volgende probleem en dat is dat de wifiversterkers die wij hadden gekocht voor bij ons oude modem bij jullie, niet werken bij het nieuwe modem. Ook is de wifi sterkte flink achteruit gegaan sinds we het nieuwe modem hebben. Hoe kunnen wij dit nu het beste oplossen? Thuis werken is nu bijna onmogelijk geworden hierdoor.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @IrisGeldermalsen,

Goed dat je dit op de Community deelt, dit valt vast op te lossen! Heb je al geprobeerd om een fabrieks reset op de versterkers uit te voeren en ze opnieuw met het modem te verbinden? Ik verwacht dat je hierna weer ongestoord gebruik kunt maken van zeer snelle Wifi. Mocht je toch nog op een hapering stuiten, geef het gerust aan. Alhoewel de fabrikant van jouw versterkers de beste support kan leveren, denk ik ook graag met je mee. Zou je in dat geval het type versterkers dat je hebt met de Community kunnen delen? Hiermee kan de Community en ik doelgerichter meedenken naar dé oplossing!

Hallo T-mobile,

 

Wij hebben hier het zelfde probleem als in de topic,

Wij hebben een Draytek modem met glasvezel verbinding. 

Kunnen jullie voor mij ook een werkende modem regelen zodat ook wij weer kunnen genieten van Netflix op onze Sony bravia tv.

 

Alvast bedankt 

Mvg

Stefan

 

Reputatie 7

Hi @Stefan1909, super dat je dit topic hebt gevonden! Ik help je hier graag bij, zodat je zo snel mogelijk weer van Netflix kunt genieten. Ik wilde dit direct in orde maken, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik dit verzoek voor je indienen! 😊

Reputatie 7

Hi @Stefan1909, super dat je jouw gegevens nog kon doorzetten - dankjewel! Ik heb gelijk het verzoek voor een Zyxel modem ingediend bij één van mijn collega's. We gaan dit voor je regelen. Laat jij weten of je met het Zyxel modem probleemvrij bent? 💪

Reageer