Beantwoord

Problemen-met-internet-t-mobile-thuis-9-9-2020

  • 10 September 2020
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Reputatie 2
  • is Prince of Content
  • 22 reacties

Kwam gisterenavond om 19:30 thuis (Bussum, postcode XXXX): geen internet. Zyxel T-50 modem opnieuw opgestart: nog geen internet: alle LEDs normaal groen behalve internet: rood. Glasvezel internet interface opnieuw opgestart: geen verandering.

Om 21:06 klantenservice gebeld, het was drukker dan normaal, verzoek om later nogmaals te bellen anders aan de lijn blijven.

Muziekje met af en toe tips waaronder een waarvoor je internet nodig hebt…. maar geen algemene melding dat er een internet storing is. Na een half uur stopte het muziekje, ging een telefoon 2x over en toen niets…… maar de verbinding werd ook niet verbroken. Na 32m 26s opgehangen. Om 23:00 toen ik naar bed ging nog steeds geen internet.

Die klantenservice moet toch beter kunnen…. Zal aan het eind van de maand mijn telefoonrekening goed bekijken.

Moderator edit: geen persoonsgegevens plaatsen in een openbaar topic, alsjeblieft. Thanks!

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 11 September 2020, 14:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @CoS, top dat je het aankaart op de Community!

Excuses voor dit ongerief. Gelukkig zie ik inmiddels dat je weer online gekomen bent sinds 08:43 vanmorgen. Ik ben het verder 100% met je eens dat we best kunnen melden dat er wat gaande is op Glasvezelgebied, zeker buiten de Community om.

Wat betreft de aanstaande telefoonrekening: gelukkig is het telefoonnummer van onze Klantenservice gratis. Dat scheelt toch aardig in de paperassen. Alle gekheid terzijde: als ik toch nog iets voor je kan betekenen, laat het dan alsjeblieft weten. Mocht ik je vandaag niet meer spreken, een schitterend weekend toegewenst! 🌞

Reageer