Beantwoord

Procedure bij wegvallen verbinding bij netwerkbeheerder

  • 12 March 2019
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

10 januari 2019 heb ik mijn abonnement van T-Mobile weer verlengd. Echter ervaar ik sinds januari dit jaar al veel problemen met T-Mobile thuis.

28 februari heb ik met een medewerker van T-Mobile gesproken waarbij er een nieuwe afspraak is ingepland met een monteur van Guidion op donderdag 7 maart. Dit is de tweede keer in twee maanden tijd dat er bij mij thuis een monteur is langsgekomen en beide keren hebben de monteurs er niks aan kunnen doen.

Tijdens het afgelopen bezoek heeft de monteur van Guidion aangekondigd dat het aan de WAN-verbinding lag en dat KPN dit probleem binnen 48 uur zou moeten verhelpen. Vandaag heb ik wederom een medewerker van T-Mobile gesproken die aangaf dat de klacht pas gisteren door KPN is opgepakt en ik tot 5 werkdagen wederom moet wachten en KPN dan een afspraak met mij hiervoor zal inplannen.

Ik zie dus de bui al hangen dat ik zo weer twee weken verder ben. Ondanks jullie goede bedoelingen ervaar ik dit als zeer storend, ook omdat mijn 4G dekking (ook van T-Mobile) erg zwak is op mijn adres en omdat ik afhankelijk ben van mijn internet omdat ik regelmatig thuis werk. Daarnaast kan ik ook geen gebruik maken van jullie televisiediensten. Mijn geduld is onderhand op.

Graag zou ik dus mijn abonnement willen beëindigen want deze situatie is voor mij niet meer werkbaar.

Hoor graag van jullie.

M. Poelman
icon

Beste antwoord door Sander 18 March 2019, 08:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @mdpoelman,

Allereerst wil ik je welkom heten op de Community en bedanken voor je heldere uitleg. Ik begrijp dat er iets schort aan de verbinding en je geduld wordt zeker gewaardeerd! Ik ben op onderzoek gegaan en zie dat we inderdaad tweemaal een monteur hebben gestuurd om uit te sluiten dat er binnenshuis iets misgaat. Beter grondig dan dat we iets over het hoofd zien! Deze monteurs hebben uitgesloten dat er iets misgaat vanaf het modem bij jou thuis.

Nu gaan we kijken naar de verbinding in het netwerk van de netwerkbeheerder. Dit is alles vanaf het aansluitpunt tot de wijkkast en verder het netwerk in. De netwerkbeheerder is nu op zoek waar de instabiliteit vandaan komt. Zodra wij meer horen over hun onderzoek koppelen we dit weer naar jou terug.

Mijn excuses voor deze situatie. Wees gerust: wij doen er samen met de netwerkbeheerder alles aan om de verbinding te herstellen en optimaliseren. Wij staan aan dezelfde kant, ook wij willen graag zo stabiel mogelijk internet!

Reageer