Beantwoord

Rare map indeling bij Thunderbird mail

  • 10 March 2019
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Als ik met Thunderbird 60.5.3 een account aanmaak krijg ik een mapindeling die bestaat uit een inbox en BINNEN deze inbox zitten al mijn andere mappen, zoals mijn Sent, junk,trash. Dus als ik een eerder verzonden mail wil bekijken moet ik eerst naar mijn inbox en dan daar mijn Sent box selecteren.
Bij voorgaande providers en ook bij andere email accounts die ik gebruik werkt het wel goed. Dan heb ik in mijn inbox gewoon mijn binnenkomende mail en de andere mappen staan gewoon apart zoals het hoort.
Ik heb mijn mailbox account verschillende keren opnieuw aangemaakt om met de instellingen te spelen, maar ik krijg telkens deze ongewenste mappenstructuur weer terug.
Het lijkt dat de onjuiste map indeling vanuit de server wordt opgedrukt. Maar op mijn Android telefoon gaat het wel goed.
Zie ik een instelling over het hoofd? Ik heb al zitten spelen met de "server settings" daaronder heb je een "advanced" menu dat andere instellingen heeft als mijn andere accounts, maar als ik dit verander wordt het automatisch weer teruggedraaid. Ik heb mijn Thunderbird overigens op het Engels staan.
icon

Beste antwoord door Sander 11 March 2019, 08:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @Pieter Jan H,

Ik denk graag met je mee! Een aanname: gebruik je een e-mailadres van @t-mobilethuis.nl? Dan kan ik je geruststellen: we ‘pushen’ geen mailbox indeling naar e-mailprogramma’s. Dat het goed gaat op je Android telefoon wijst hier ook op. Het gaat hier om een soort standaard indeling vanuit Thunderbird. Ik ben niet heel bekend met dit programma, maar ik heb wel hun servicepagina’s en forum gevonden. Ik hoop dat je snel jouw gewenste indeling kunt maken met hun tips en uitleg!

Reageer