rood lampje op de router

  • 13 February 2023
  • 5 reacties
  • 383 Bekeken

Sinds 2 weken internet via jullie. Glasvezel keurig aangelegd en kastje geïnstalleerd. Werkte allemaal wel prima. Vanochtend nog tv gekeken op de wifi en Chromecast. Dit werkte plots niet meer. Ik heb sinds begin van de middag een rood wereldbol lampje in mijn router. Op het kleine media apparaatje branden ook niet alle lampjes. Nergens storing te vinden... Alle stappen van jullie website doorlopen (resetten, kabels checken etc). Woon in Leiden, kan het zijn dat daar ook last is van Den Haag of heeft dit een andere oorzaak? Hoor graag van jullie!☺️


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Marjolein hofmann, welkom op de Community. Ervaar je nog steeds problemen met internet? Zo ja, welke lampjes branden er niet op je mediaconverter? Hoor graag van je terug.

Yes, helaas nog steeds geen verbinding. Vanochtend nogmaals even van de stroom gehaald en weer aangezet, maar werkte alsnog niet. Op de mediaconverter brand power en wan. De andere twee lampjes zijn uit. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Marjolein hofmann, er lijkt iets niet goed te zitten in de aansluiting. Hiervoor heb ik Guidion aangestuurd. Zij zullen je berichten om een afspraak in te plannen. Om je in de tussentijd uit de brand te helpen is het mogelijk om verbinding te maken met internet via ons 4g netwerk door middel van een vouchercode. Zo dat je je hotspot aan kan zetten om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Let op: de voucher kan alleen worden geactiveerd met een T-Mobile, Tele2 of Ben simkaart (prepaid of abonnement; beide kan). Laat je mij weten of je deze wilt ontvangen? We wachten de afspraak af en hopelijk ben je snel weer online!

Die code voor 4g zou ik dan zeker graag ontvangen! Ik heb inderdaad inmiddels een sms gekregen van guidion en er staat voor morgen een afspraak gepland! Hopelijk dus snel opgelost ☺️

Reputatie 7
Badge +9

@Marjolein hofmann ik heb je de vouchercode in een privébericht gestuurd! Fijn dat Guidion zo snel een afspraak in heeft kunnen plannen.

Reageer