router achter T50 met VPN

  • 1 June 2023
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Hallo, ik heb alleen internet van T-Mobile via een Zyxel T50. Met bedrade kabel naar mij Formuler Z10 Pro Max en de overige zaken via WiFi. 
Per medio oktober verwacht ik glasvezel te hebben. Ik wil Nord VPN installeren op de router, maar ik zag al dat de T50 dat niet toelaat. Ik las ergens op dit forum dat ik er een router achter kan hangen die VPN wel ondersteund. Dus heb ik nu een Asus RT-AX57 aangeschaft. Maar het geheel moet aangesloten en geïnstalleerd. En daar zit m de kneep…Mijn kennis reikt tot hier.

iemand tips of soort van handleiding voor een ‘leek’ om het geheel up & running te krijgen?

bij voorbaat dank voor de reactie!

 

Waqqas 10 maanden geleden

Hallo @g.spannenburg 

De partner van NordVPN flashrouters biedt ook routers aan met NordVPN al ingesteld icm een NordVPN abonnement.

Het is dan het beste om deze op de mediaconverter aan te sluiten in plaats van de Zyxel router.

Anders kun je op deze pagina de instructies vinden om het zelf te doen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @g.spannenburg 

De partner van NordVPN flashrouters biedt ook routers aan met NordVPN al ingesteld icm een NordVPN abonnement.

Het is dan het beste om deze op de mediaconverter aan te sluiten in plaats van de Zyxel router.

Anders kun je op deze pagina de instructies vinden om het zelf te doen.

Reageer