Beantwoord

Routering T-Mobile Thuis naar domein/mailserver werkt niet

  • 12 December 2020
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

Sinds enige tijd is vanaf onze T-Mobile Thuis aansluiting onze persoonlijk domein en mailserver niet bereikbaar. Dit wordt zowel privé als zakelijk gebruikt, dus het begint vervelend te worden. Het probleem is niet continue, maar de afgelopen week wel vrijwel op alle dagen voorgekomen.

Domein en mailserver zijn via mobiel netwerk (zelfde client, via hotspot - ook T-Mobile trouwens) en VPN service wel bereikbaar. Dus dan lijkt het probleem bij de T-Mobile Thuis aansluiting te liggen.

Ik check mijn ip adres niet dagelijks, maar volgens mij heb ik sinds enige tijd een ander ip adres (dat kan), maar ook uit een hele andere reeks dat laten we zeggen een maand geleden. 

icon

Beste antwoord door Sander 16 December 2020, 17:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Martin1971

 

Ik denk graag met je mee! Is de mailserver ook van het persoonlijke domein of gaat het hier om een Google mailserver? Ik zou graag willen controleren met welke pagina je problemen ervaart. Als je het niet openbaar wilt delen dan kan dat ook privé (klik op mijn naam). Dan kan ik controleren vanuit huis (uiteraard ook T-Mobile Thuis) of ik er ook problemen mee heb. 

Het is een persoonlijk domein, geen Google oid.

Probeer www.schoolkidz.nl maar. Ik kom er vanaf T-Mobile thuis niet bij. En dus ook niet bij de mailserver die erbij hoort. Huidige T-Mobile IP zit in de 62.166.x.x. range.

Reputatie 7

Ik plaats het statement ook hier, aangezien het lijkt dat deze site samenhangt met de Stadia/Youtube topics

 

Onze welgemeende excuses voor het feit dat jullie nog met deze ongemakken te maken hebben. Dankzij ons eigen onderzoek en jullie input is er inmiddels veelvuldig contact met de eerder genoemde externe partijen om het euvel zo snel mogelijk te verhelpen. Wij kunnen op dit moment nog niet het sein brandmeester geven, maar zullen jullie onder andere hier meteen berichten als wij te horen krijgen dat alles weer zou moeten functioneren zoals jullie gewend zijn.

Reageer