Beantwoord

Ruim een week GEEN diensten

  • 17 June 2022
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Hi,

Sinds vorige week donderdag heb ik GEEN enkele toegang meer tot mijn TV en internet diensten. Eerst telefonisch gemeld bij T-mobile, verschillende tests samen doorlopen waaruit bleek dat het probleem buitenshuis lag (wss patch in wijkcentrale OF kabelbreuk). Gisterochtend is de Guideon monteur langsgeweest. Deze kwam tot dezelfde conclusie (waarom moeten we daar bijna een week op wachten?). Deze zou hebben aangegeven dat T-Mobile (VolkerWessels) in de wijkcentrale zou moeten controleren. Nog steeds geen oplossing / internet tot op de dag van vandaag!!

icon

Beste antwoord door eric 17 June 2022, 13:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ook al lijkt het erop dat een verstoring buiten de woning zit, bij glasvezel heb je pas zekerheid als je de vezel en aansluiting binnen de woning eerst controleert. Jij klinkt als vrij vaardig, maar de proces afspraken zijn dat de netbeheerder pas op pad wordt gestuurd nadat de lokale situatie door een monteur is gecontroleerd.

Na deze vaststelling zorgt de technische dienst dat de melding wordt doorgezet.

Beste Eric, de monteur is woensdagochtend langs geweest en concludeerde inderdaad dat het probleem buitenshuis ligt (wss kabelbreuk of ‘patch’probleem in de wijkcentrale). Die gaf aan dat ik wss dezelfde of hooguit een dag later door de netbeheerder (VolkerWessels in dit geval) gecontacteerd zou worden. 

Is nog steeds niet gebeurd. Zowel T-Mobile als VolkerWessels kunnen mij niets meer vermelden. Ik begrijp dat er sprake is van SLA’s echter is mijn storing nu 8 dagen geleden gemeld en is het nog steeds niet verholpen. Ik vermoed dat het uiteindelijk een paar minuten werk is zodra dit accuraat wordt opgepakt. ben nu bang dat ik nog een heel weekend moet wachten….

Reputatie 7
Badge +5

Hoi Tim, bedankt voor dit topic! Ik kan me voorstellen dat je aan het wachten bent, maar gelukkig zie ik dat er inmiddels een afspraak is ingepland voor maandag. De oplossing komt zo snel mogelijk, hier doen we altijd ons uiterste best voor!