Ik heb al contact met jullie gehad en dit wordt nu bekeken door jullie technische dienst. Wellicht goed om de vergelijkbare issues uit dit topic daaraan te koppelen.
's Avonds traag Internet
... inmiddels vrijdagavond, dus WEER een week verder. Ik ben inmiddels al 8 weken bezig en nog altijd niks. Dit is toch onbegrijpelijk?
Hey
Ik heb de post gestart waar jij naar refereert. Gezien jij een soortgelijk probleem hebt, ben ik persoonlijk wel benieuwd of jij dit probleem ook nog ervaart wanneer jij een VPN verbinding gebruikt. Ik heb namelijk als tijdelijke oplossing een VPN verbinding waarmee het probleem omzeilt kan worden.
Hi
Daarnaast verwacht ik de abonnementskosten sinds de eerste (telefonische) melding op 8 december retour.
Tot slot wil ik graag dat mijn mobiele abonnement maandelijks opzegbaar wordt, zodat ik eventueel kan overstappen naar mijn nieuwe provider om te kunnen blijven profiteren van bundelkorting.
Jij,
XXXX wat een verhaal zeg… hopelijk ga ik geen spijt krijgen van de overstap naar hun..
Moderator edit: zoals je begrijpt, is schelden absoluut niet toegestaan op de Community. Bij een volgende keer volgt een directe ban. Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community
Gelukkig ligt hier nieuwbouw glas kpnnheeft het prima.gedaan hopelijk kan tmoblie dat ook waar maken
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.