's Avonds traag Internet

  • 4 January 2023
  • 54 reacties
  • 889 Bekeken


Toon eerste reactie

54 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hi @AT1979, fijn dat het gelukt is om een afspraak in ten plannen. Wat de monteur exact komt doen, durf ik niet te zeggen. We wachten donderdag af! 

Reputatie 1

@Tommie Het is inmiddels 1 maart. Ik heb eerder aangegeven dat wanneer er vandaag nog geen oplossing zou zijn ik per 18 maart de mogelijkheid zou moeten hebben om over te stappen. Graag van jullie een bevestiging hiervan zodat ik een overstap in gang kan zetten.

Daarnaast verwacht ik de abonnementskosten sinds de eerste (telefonische) melding op 8 december retour.

Tot slot wil ik graag dat mijn mobiele abonnement maandelijks opzegbaar wordt, zodat ik eventueel kan overstappen naar mijn nieuwe provider om te kunnen blijven profiteren van bundelkorting.

Jij, @Cal en @Jason hebben ongetwijfeld jullie best gedaan, maar na 3 maanden van 0 progressie en in cirkeltjes blijven draaien lijkt me een opzegging niet meer dan logisch.

Reputatie 2

XXXX wat een verhaal zeg… hopelijk ga ik geen spijt krijgen van de overstap naar hun..

 

Moderator edit: zoals je begrijpt, is schelden absoluut niet toegestaan op de Community. Bij een volgende keer volgt een directe ban. Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community

Reputatie 2

Gelukkig ligt hier nieuwbouw glas  kpnnheeft het prima.gedaan hopelijk kan tmoblie dat ook waar maken

Reageer