Ik heb al contact met jullie gehad en dit wordt nu bekeken door jullie technische dienst. Wellicht goed om de vergelijkbare issues uit dit topic daaraan te koppelen.
's Avonds traag Internet
Hi
Daarnaast verwacht ik de abonnementskosten sinds de eerste (telefonische) melding op 8 december retour.
Tot slot wil ik graag dat mijn mobiele abonnement maandelijks opzegbaar wordt, zodat ik eventueel kan overstappen naar mijn nieuwe provider om te kunnen blijven profiteren van bundelkorting.
Jij,
XXXX wat een verhaal zeg… hopelijk ga ik geen spijt krijgen van de overstap naar hun..
Moderator edit: zoals je begrijpt, is schelden absoluut niet toegestaan op de Community. Bij een volgende keer volgt een directe ban. Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community
Gelukkig ligt hier nieuwbouw glas kpnnheeft het prima.gedaan hopelijk kan tmoblie dat ook waar maken
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen (T-Mobile Klant 06- en 097-nummer) Inloggen (T-Mobile Klant, 06- en 097- nummer)
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.