Ik heb al contact met jullie gehad en dit wordt nu bekeken door jullie technische dienst. Wellicht goed om de vergelijkbare issues uit dit topic daaraan te koppelen.
's Avonds traag Internet
na al die verhalen … wordt de twijfel steeds groter …
hadden jullie voorheen ook kpn ? of is dit de eerste provider ? als het bij kpn goed werkt werkt het dan bij tmobile ook goed ??
Wij hadden hiervoor ADSL, sinds vorig jaar glasvezel.
Iemand anders hier op het forum had dezelfde problemen en is overgestapt naar KPN. Die heeft nu geen problemen meer. Dus nee, als het bij KPN goed werkt, werkt het niet per sé ook goed bij T-Mobile.
van het weekend nog maar eens goed in dit forum en tweakers gelezen over alle problemden rond Tmobile glas. heeft mij doen besluiten om de overstap te anuelren . ik ga het risco niet nemen dat ik straks ook gezeik heb
Hey
Hey
Ik heb sinds de overstap geen problemen meer met internet in de avond, dus met een zelfde configuratie in huis heeft daar het probleem niet gelegen.
Ik heb het idee dat jij,
Ik hoop dat met mijn opzeggen het issue bij jullie niet ook is afgerond en dat jullie blijven zoeken naar de oorzaak om mensen als
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen (T-Mobile Klant 06- en 097-nummer) Inloggen (T-Mobile Klant, 06- en 097- nummer)
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.