Beantwoord

Sinds aansluiting (11-10-2018) nog steeds geen internet

  • 12 October 2018
  • 2 reacties
  • 249 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 13 reacties
Goedemiddag,

Bij deze zet ik even mijn kwestie op forum neer, in de hoop dat ik hierbij wél geholpen word.

Gister ben ik rond 10:00 's ochtends aangesloten op het glasvezelnetwerk in mijn nieuwe woning, de monteur heeft netjes en professioneel alles aangesloten. Het enige probleem was dat ik geen connectie met het internet had.

De monteur heeft even gebeld met een partij om de connectie te activeren (denk ik?) en hieruit kwam naar voren dat er iets mis was en ik nog teruggebeld zou worden. Dit is niet gebeurd en uiteindelik ben ik zelf maar gaan bellen. Ik kreeg toen te horen dat ik even moest wachten tot na 18u om de router even te resetten en als er dan nog geen connectie zou zijn, ik even naar de klantenservice moest bellen. Zo gezegd zo gedaan, nog steeds geen connectie en toen uiteindelijk maar gebeld naar de klantenservice. Hier bleek dat ze nog steeds niets voor me konden doen omdat de technische Service om 17:30 gesloten was.

Er werd toen een ticket aangemaakt en ik zou de volgende dag (vandaag dus) vroeg gebeld worden, dit is wéér niet gebeurd en heb ik tenslotte zelf maar weer gebeld. Hier werd ik geholpen door een dame die wel gelijk een monteur heeft gebeld om een afspraak te maken. Nadat ze de monteur gesproken had kreeg ik te horen van haar dat ik over 4á5 (!!!) werkdagen teruggebeld zou worden door iemand van KPN om een afspraak te maken.

Ter compensatie zou ik een 4g unlimited voucher krijgen, maar nadat ze vroeg of ik internet op mijn telefoon had, waar ik ja op antwoordde, kreeg ik deze opeens ook niet meer. Een hele aparte gang van zaken wat mij betreft.

Waar ik nu dus eigenlijk geholpen mee wil worden is het feit dat ik een eenduidig antwoord wil hebben over wanneer er een monteur langs kan komen om mijn connectie werkende te krijgen, ipv nog een hele week moeten wachten voordat ik (hopelijk) gebeld word voor wéér een afspraak.

Wie van T-mobile zou mij hierbij verder kunnen helpen?

mvg,
icon

Beste antwoord door Brian 17 October 2018, 11:23

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De monteur meld het probleem bij guidion. deze zet het door maar T Mobile Backoffice die een ticket aanmaakt bij de netbeheerder voor herstel.
Je word dan (annoniem) gebeld door de netbeheerder en deze maakt dan een afspraak met je. doorgaans worden deze problemeb binnen 5 werkdagen hersteld.
ik denk niet dat de helpdesk heeft gezien dat de monteur al een ticket voor je had aangemaakt, vandaar de verwarring.
Reputatie 7
Hi Vgogh, ik zie dat de netbeheerder je verbinding gisteren hersteld heeft en alles staat inmiddels op groen! Excuses voor de valse start!

Reageer