Beantwoord

Sinds Maandagmiddag geen internet

  • 14 September 2022
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

Hallo,

 

Heb al sinds maandagmidag geen internet en hoor maar niks van T-Mobile. Met moeite iemand aan de lijn kunnen krijgen die vertelde me dat dit wel tot 5 dagen kan duren. Dit is niet acceptabel. 

 

Net een nieuwe klant en was tevreden over de snelheden. Tot Maandagmiddag dan. 

 

Telefonisch is T-Mobile niet te bereiken. Text "wachttijd wat u niet van ons gewend bent” kan wel weg gelaten worden. 

Chat verwijst je weer door naar de telefoon die dus niet bereikbaar is. 

Twitter wordt helemaal niet gereageerd. 

 

Gaarne wil ik zsm terug gebeld worden met antwoord wanneer ik weer internet heb. Anders ben ik genoodzaakt om dit abonnement te annuleren . 

 

Mvg,

 

Johan

 

 

 

icon

Beste antwoord door Boris 15 September 2022, 09:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Johan1974NL 

Betreft dit een glasvezel of DSL verbinding en heb je de bekabeling gecontroleerd? Dus bij glasvezel internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van je router of bij DSL de DSL kabel vanaf het KPN ISRA punt naar de DSL poort van je modem?

Indien je een mediaconverter hebt, welke lampjes zie je branden, knipperen of uit daarop?

Hallo @Johan1974NL 

Betreft dit een glasvezel of DSL verbinding en heb je de bekabeling gecontroleerd? Dus bij glasvezel internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van je router of bij DSL de DSL kabel vanaf het KPN ISRA punt naar de DSL poort van je modem?

Indien je een mediaconverter hebt, welke lampjes zie je branden, knipperen of uit daarop?

 

Glasvezel. 

Is niet intern, ligt aan buiten bekabeling. Lampje op Converter knippert Rood. Al reeds met moeite een medewerker aan de lijn kunnen krijgen. Zou hier over terug gebeld worden. 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Johan1974NL 

Kun je eens een foto van de mediaconverter en glasvezelaansluitpunt op 1 foto plaatsen? Soms zit het probleem toch thuis. Mediaconverter even van het stroom halen al geprobeerd?

Laat maar, zojuist al opgezegd. Men kon mij geen tijd aangeven wanneer ik wel weer internet zou hebben. En in een tijd van thuiswerken is dit fataal. 

 

Plus de slechte bereikbaarheid van TMobile hier boven op . 

Reputatie 7

Hi @Johan1974NL, dank voor je berichten en het delen van je ervaring! Ik ben direct gaan checken wat er aan de hand is en zie daarbij dat het probleem is gelokaliseerd tussen de wijkcentrale en de lijn tussen wijkcentrale en huisaansluiting. Omdat deze wordt beheerd door de netwerkbeheerder, moet deze worden aangestuurd om het probleem te fixen. Een wisselwerking tussen verschillende partijen, waardoor het enkele dagen kan duren voordat de oplossing daar is. 

Ik zie dat je al direct de opzegging hebt laten doorvoeren. Ik had er graag voor gezorgd dat je zo snel mogelijk weer had kunnen genieten van de verbinding, maar begrijp dat de knoop is doorgehakt. Mocht je in de toekomst alsnog de sprong willen wagen, verwelkomen we je graag! De Community staat voor je klaar.

Reageer