Beantwoord

Sinds vanochtend geen internet meer, lampjes op de mediaconverter niet allemaal groen

  • 22 March 2021
  • 1 reactie
  • 469 Bekeken

Hi T-mobile,

Sinds vanochtend hebben we geen internet meer, ik zie dat de lampjes op de mediaconverter niet allemaal meer groen zijn (volgens mij hoort dat wel toch?) De speed en FO Link zijn oranje. Kunnen jullie ons helpen?

 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 23 March 2021, 17:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Viola84,

Goed dat je dit aan de kaak stelt en wat ben ik blij om te zien dat je inmiddels volledig online bent! :relaxed:Daarentegen lijkt het er wel op alsof je sinds maandag 15 maart vaker uitval ervaart, kan je dit voor mij bevestigen of ontkrachten? Weet je of je toen toevallig een elektronisch apparaat hebt toegevoegd aan jouw collectie of dat je in de buurt bent geweest van onze apparatuur? Graag raad ik je aan om alle bekabeling goed te controleren en vast te drukken.

Om daarnaast nog in te gaan op jouw andere vraag: het enige essentiële is dat elk van de 6 lampjes op de Media Converter brandt. Zolang elk lampje brandt, weet je dat de Media Converter in verbinding staat. Om een voorbeeld te geven wat de kleur betekent in het geval van het FO Link lampje: groen staat hier voor een verbinding tot en met 100 Mbit/s, waartegen een oranje lampje staat voor een verbinding tot en met 1000 Mbit/s. Daarentegen kan de verbinding natuurlijk alsnog beperkt worden door de gekozen abonnementssnelheid. :wink:

Reageer