Sinds vrijdagavond geen internet meer

  • 25 March 2023
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Sinds gisteravond plotseling geen internet meer en geen tv, alle lampjes branden op router en staat dat er wel verbinding is. Heb de stekker er al tientallen keren uitgehaald, hard reset gedaan op de router. Ingelogd op de router alles nagecheckt, windows troubleshoot kan niks vinden. Heb de kabels er vannacht uitgelaten weet echt geen raad.. 

klantenservice is niet bereikbaar.

 

Waar kan dit aan liggen en wat kan ik doen? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als  je dit allemaal al hebt gedaan dan houdt het even op. Probeer het morgen nog eens en neem anders telefonisch of via social media contact (Twitter of Facebook) op met de klantenservice. 

Pfff heb het probleem gevonden.. heb blijkbaar in januari een rekening gemist. Heb hier 2 herinneringen gekregen mijn email maar die stonden in mijn ongewenst mail. Toen ik in de app keek stond er dat ik heel 2022 niks betaald had dus ging ik checken in mijn bank app en zag dat ik februari, maart betaald had dus ging er vanuit dat ik niet achterliep. Checkte net mijn mail en zag dat mijn internet geblokkeerd is 😂

 

Betaling overgemaakt nu hopen dat mijn internet het snel weer doet. 

Reputatie 7
Badge +14

War vervelend.  Als je de rekening met automatische afschrijving betaald kan dit voorkomen worden.

Reageer