Sinds zondag 13 maart instabiel internet in de avond

  • 14 March 2023
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Ik heb sinds zondag 12 maart in de avond vanaf +/- 17.30 tot +/- 20.30 zeer instabiel internet. Op maandag 13 maart nergens last van en vanavond, dinsdag 14 maart begint het weer. Ook weer op dezelfde tijd zeer instabiel internet. Dan valt voor een klein moment het hele internet volledig weg. En dat een paar keer in deze paar uur.

Ik heb alles al geprobeerd wat wordt voorgesteld bij zo’n storing. Ik heb het modem al ik weet niet hoe vaak opnieuw opgestart.

Nu weet ik dat ze bij mij ergens in het stadsdeel glasvezel zijn aan het leggen. En dat moet ook in mijn straat gaan gebeuren. (Het reclamebord staat er al een paar maanden). Maar of dat daar door komt vraag ik mij af.

Het is om gek van te worden. Nooit eerder last van gehad.

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @McNathair65, welkom op onze Community! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gestart. Ik zie inderdaad dat er iets mis gaat. Daarom heb ik een monteur aangestuurd om dit te bekijken. Je ontvangt hier bericht over om een afspraak in te plannen! Wil je mij op de hoogte houden zodra de monteur is geweest? Talk soon.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @McNathair65, welkom op onze Community! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gestart. Ik zie inderdaad dat er iets mis gaat. Daarom heb ik een monteur aangestuurd om dit te bekijken. Je ontvangt hier bericht over om een afspraak in te plannen! Wil je mij op de hoogte houden zodra de monteur is geweest? Talk soon.

Reputatie 2

@McNathair65 heb je toevallig een ip-adres die begint met 81. Of 87.? Ik merk hetzelfde verschijnsel namelijk, Maar op een andere poort krijg ik een ip met 31. Waar ik geen problemen op heb. Ben even benieuwd of het een groter probleem is bij TMNL…

@McNathair65 heb je toevallig een ip-adres die begint met 81. Of 87.? Ik merk hetzelfde verschijnsel namelijk, Maar op een andere poort krijg ik een ip met 31. Waar ik geen problemen op heb. Ben even benieuwd of het een groter probleem is bij TMNL…

Bedankt voor je reactie. Nee, mijn ip-adres begint niet met 81. of 87. 

Volgens T-Mobile is het wat anders. Er moet een monteur komen blijkbaar.

Reageer