Beantwoord

slechte internet verbinding bekabeld

  • 19 August 2022
  • 7 reacties
  • 68 Bekeken

wat heeft T-Mobile toch een slechte internet heb nu al voor de 3de keer slechte up en download snelheid.

bel je de klanten service krijg je iedere keer weer tickets die niet door gevoerd worden en mensen met geen kennis van wat dan ook aan de telefoon en dan heb ik het nog niets eens over dat schijt bandje in het begin die niet werkt.

 

ik sta nu echt op het punt om over testappen wat een slechte service hiero.

 

internet moet 1000/1000 zijn  en ik haal weer niet eens 100/100 en alles werkt naar behoren krijg je dan tehoren ja dus niet….

icon

Beste antwoord door TMTV 19 August 2022, 11:47

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

wat heeft T-Mobile toch een slechte internet heb nu al voor de 3de keer slechte up en download snelheid.

bel je de klanten service krijg je iedere keer weer tickets die niet door gevoerd worden en mensen met geen kennis van wat dan ook aan de telefoon en dan heb ik het nog niets eens over dat schijt bandje in het begin die niet werkt.

 

ik sta nu echt op het punt om over testappen wat een slechte service hiero.

 

internet moet 1000/1000 zijn  en ik haal weer niet eens 100/100 en alles werkt naar behoren krijg je dan tehoren ja dus niet….

 

 

in veilige modus zit geen verschil blijft even slecht.

heb een gigabit pc met een 2,5gb en een 1gb aansluiten verder geen schil in snelheid.

heb een cat 7a kabel rechtstreeks aangesloten pc-modem.

 

Reputatie 7
Badge +15

@rfgm.stuivenberg

Het lijkt erop dat de snelheid ergens capped is op 100 Mbps. Kun je dit voor de zekerheid eens testen op een andere laptop/pc en met een andere internetkabel/poort.

Welke router heb je verder? Bij een Zyxel kun je in de web interface bij systeeminstellingen het WAN profiel zien.

@rfgm.stuivenberg

Het lijkt erop dat de snelheid ergens capped is op 100 Mbps. Kun je dit voor de zekerheid eens testen op een andere laptop/pc en met een andere internetkabel/poort.

Welke router heb je verder? Bij een Zyxel kun je in de web interface bij systeeminstellingen het WAN profiel zien.

deze pc is helaas de enige apparaat in huis die 1000/1000 moet kunnen halen dus kan het niet op iets anders testen

Reputatie 7
Badge +15

@rfgm.stuivenberg 

Welke router heb je? Indien de Zyxel dan kan je in de web interface bij systeeminstellingen het WAN profiel bekijken of die 100 of 1000 aangeeft.

Wil je ook nog even een andere internetkabel testen en WiFi haalt die ook maximaal 100 Mbps op je telefoon?

Reputatie 7
Badge +6

@rfgm.stuivenberg Op de tweede screenshot staat bij Snelheid 100Mbps. Dat kan duiden op een slechte kabel, zoals @Waqqas suggereert, of een driver die niet goed werkt. Is daar misschien een update voor? Ik zie dat je de speedtest via de browser doet, maar dat geeft niet altijd het optimale resultaat, dus ik zou je aan willen raden om de app te gebruiken. Dat zal op zichzelf niet de oorzaak zijn van de lage snelheid, maar als je het probleem hebt opgelost, krijg je wel een betere meting.