Beantwoord

Slechte wifi en internet verbinding

  • 25 May 2018
  • 4 reacties
  • 281 Bekeken

Ik heb sinds 2 weken slecht wifi en internet verbinding hoe kan dat krijg ook vaak geen 4 g
icon

Beste antwoord door Sterre 28 May 2018, 16:45

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Jolanda, welkom terug op het klantenforum.

Zou je je probleem wat uitgebreider kunnen beschrijven? Gaat het om internet van T-Mobile Thuis? 4G staat daar namelijk los van.
Of betreft het een toestelprobleem?
Het gaat over mijn toestel zo verbruik ik heel veel mb s dat mijn wifi telkens weg valt
Ik snap 'm even niet. Gebruik je zoveel data dat het netwerk eruit valt, of springt je toestel gewoon over van Wi-Fi naar 4G, waardoor je veel MB's uit de bundel opmaakt?

Als je bundel te snel op is, kun je 'slimme netwerkwissel' uitzetten onder wi-fi (android telefoons) of 'wifi assistentie' onder mobiel netwerk (iPhone).
Reputatie 7
Hoi Jolanda,

Klopt het dat jouw wifi thuis vaak wegvalt, waardoor je telefoon automatisch op 4G springt? Ik help je graag om jouw wifi te optimaliseren. In ons wifi-topic lees je hier allerlei tips voor. Laat je mij het weten als je hier hulp bij nodig hebt? Ik help je verder.

Reageer