Beantwoord

snelheid niet goed en opzeggen

  • 13 December 2017
  • 1 reactie
  • 302 Bekeken

Hallo,
Sinds 20-11-2017 heb ik T-Mobile thuis van DSL 50 Mbps, maar mijn snelheid is maar tussen 4000 - 12000 kbps .En dat is niet genoeg voor mij. Kan ik nu opzeggen mijn abonnement???
icon

Beste antwoord door Sander 18 December 2017, 10:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Ali01,

Niet best dat je jouw snelheid niet haalt! Ik denk niet graag in termen van opzeggen, maar liever in oplossingen. 😉 Daar gaan we!

Gaat het om jouw wifi verbinding waar je die snelheid op haalt? Dan is de winst daar te halen. In dit topic staan allerlei wifitips om je snelheid op wifi te verbeteren. Houd er wel rekening mee dat je snelheid op wifi nooit je pakketsnelheid zal halen. Typisch behaal je met wifi zo'n 10%-50% van je maximale snelheid (die je bekabeld natuurlijk wel behoort te halen).

Gaat het om je bekabelde verbinding? Dan gaan we proberen uit te sluiten waar het aan ligt. Dit topic loopt allerlei stappen door om te achterhalen of het aan de kabel, een switch of tussenapparatuur ligt. Kun je deze stappen doorlopen en aangeven waar het fout gaat?

Ik ben benieuwd! Ik denk graag mee en hoop dat je snel weer op 50 Mb/s zit!

Reageer