Beantwoord

Snelheid Tmobile thuis

  • 29 April 2018
  • 28 reacties
  • 2221 Bekeken

Beste lezer,

Onlangs ben ik overgestapt op tmobile thuis.
Over het algemeen ben ik tevreden, op de snelheid heb ik een aanmerking:

- De snelheid is niet als geadverteerd. Als ik mijn postcode invul, staat er dat er op mijn locatie 100/10Mbps zou kunnen worden gehaald met VDSL (zie onder screenshot). Vervolgens schrijf ik me in op 50Mbps, wat dus ruim mogelijk zou moeten zijn. Ik haal echter niet meer dan 30-35 Mbps (zie onder plaatje, gemeten met laptop bekabeld direct op router, ethernet op 1 Gbps). Gaat dit nog verbeteren de komende periode?
icon

Beste antwoord door Sterre 4 June 2018, 12:01

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 7
Badge +4
dat is technisch allemaal wel mogelijk alleen wel kort door de bocht. wat voor jou geld hoeft niet voor de buren te gelden.
Beter zou zijn dat KPN zijn gegevens in orde heeft en zo door geeft aan zijn klanten.
Eens, pak de oorzaak bij de bron aan. Ik heb echter een klant relatie met tmobile, niet met kpn. Dat tmobile er niets aan kan doen omdat de aangeleverde gegevens verkeerd zijn is ook wat kort door de bocht. een auto bestaat uit onderdelen van verschillende toeleveranciers, en ik heb nog nooit gehoord dat een fabrikant er bij een fout niets aan kan doen omdat de toeleverancier de verkeerde onderdelen leverde.
Reputatie 7
Hi GGoeij, het verschil in maandbedrag tussen 50 Mbps en 20 Mbps is maar klein vandaar dat het geen wereldschokkend bedrag is! 😉 Wat de verkeerde informatie betreft ben ik het met je eens. Ondanks dat we de informatie aangeleverd krijgen vanuit de netbeheerders hebben we hierin zeker onze verantwoordelijkheid. Ik heb je melding zojuist doorgezet naar de collega's die onze website beheren met de vraag of we dit aan kunnen passen. Óf dit mogelijk is en hoe snel/makkelijk dit gaat durf ik niet te zeggen maar als we iets aan kunnen passen dan gaan we dat zeker doen!

Edit: Ik zie net dat Sterre het ook al door heeft gegeven, we gaan dit samen oppakken!

Reageer