Beantwoord

snelheid zeer laag 2 jaar bezig met oplossen

  • 13 March 2023
  • 4 reacties
  • 54 Bekeken

Mijn internet snelheid is zeer laag dit zeker al 2 jaar gaand en nog niet opgelost. 
meerdere monteurs geweest ieder zegt wat anders. 1 monteur gaf aan dat ik op een slechte lijn werd gezet. Iemand had in de kast buiten de verkeerde kabel eruit gehaald en mijn internet verbinding was weg voor 2 weken. Uiteindelijk waren ze erachter gekomen dat mijn kabel eruit was gehaald en sindsdien super slecht verbinding.
 

7,5 Mbit/s download bekabeld rechtstreeks op de modem.

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 March 2023, 18:38

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Theeselhi 

Gaat dit toevallig om een DSL aansluiting?

Is de modem aangesloten op het KPN ISRA punt waar ook de KPN kabel op is aangesloten?

Kan je een laptop/pc bekabeld op de modem aansluiten en wat speedtest uitvoeren via de ookla speedtest app? Maak hierbij gebruik van meerdere testservers.

Kan je de xDSL statistieken eens delen vanuit de modem interface en welke snelheid is haalbaar op jouw adres volgens de postcodecheck?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Theeselhi, welkom op onze Community! Ik zie dat je hierover al contact hebt gehad met onze klantenservice. Er is een onderzoek gestart door onze techneuten. Zodra zij weer weten wordt er contact met je opgezocht. Heb je in de tussentijd vragen? Stel ze gerust, ik sta voor je klaar!

@Waqqas @Tommie 

was al idd in contact met klantenservice.

het ligt aan de aansluiting buiten. 
Iemand had destijds mijn lijn eruit gegooid.

daarna was deze opgelost door dit terug te plaatsen maar op een verkeerd lijn waardoor het traag was. Eindelijk opgelost door op een andere lijn te zetten. Ben wel teleurgesteld dat het zo lang had moeten duren. Ik betaalde voor een snelheid die ik nooit kreeg. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Theeselhi, bedankt voor de update. Ik ben blij dat alles opgelost is en je weer kan genieten van het snelle internet! Ik snap de teleurstelling volkomen en je hoort natuurlijk de snelheid te krijgen waar je voor betaald. Daarom heb ik de periode (13 maar tot en met 31 maart), uit coulance, vergoed. Dit wordt verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Ik wens je voor nu nog een hele fijne dag en een goed weekend toe!😊

Reageer