Beantwoord

Snelheids verhoging T-Mobile thuis

  • 22 October 2018
  • 2 reacties
  • 456 Bekeken

Afgelopen week heb ik een T-mobile thuis abonnement afgesloten met daarbij 2 mobiele abonnementen voor mij en mijn vrouw.

De medewerker heeft mij verteld dat ik met klant-voordeel dus extra snelheid ga krijgen echter kan niemand mij vertellen hoe dit precies in werking gaat. Moet reggefiber een aanpassing doen in patchkast? of word dit via de centrale geregeld namelijk bij KPN ging het erg fout toen ik een upgrade van 100/100 naar 500/500 ik zat een week zonder diensten.

Betreft een upgrade van 200/200 naar 750/750 ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven hier over.
icon

Beste antwoord door Piotr 24 October 2018, 15:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo @Kemal68,

als 750 beschikbaar is dan zit je op het ODF netwerk van T Mobile. deze link snelheid is al 1000mbit hier hoeft dus geen aanpassing voor gemaakt te worden door reggefiber.
KPN heeft nieuwe apparatuur geplaatst naast de bestaande 100mbit. je moest dus fysiek omgezet worden van de 100mbit naar de 1000mbit apparatuur.

in dit geval is het dus gewoon een aanpassing van de sneleids begrensing
Reputatie 7
Hey Kermal68, leuk dat jij en je vrouw nu ook mobiele klant zijn! Welkom! 😁

Ik ga ervan uit dat mijn collega doelde op de gratis snelheidsverhoging via Klantvoordeel. Zodra je mobiele abonnement is ingegaan, kun je dit activeren binnen je eigen My T-Mobile Thuis omgeving onder het kopje Klantvoordeel. Hier hoeft geen KPN of een andere partij tussen te komen. Jij kan dit zelf activeren met een druk op de knop, wel zo handig! Veel plezier met je nieuwe voordelen.

Reageer