Beantwoord

Speedvoucher activeren lukt niet

  • 2 January 2019
  • 7 reacties
  • 318 Bekeken

Ik probeer via klantvoordeel de extra snelheid te activeren, maar vind geen mogelijkheid omdat te realiseren. Geprobeerd om via 0900-0092 contact op te nemen, maar daar wordt naar 40 minuten wachten gewoon de verbinding verbroken. Al heel vreemd dat dat zo lang moet duren, maar echt belachelijk dat ik er zo maar uitgegooid wordt???
Heb echter nog steeds geen antwoord hoe ik nu de extra snelheid kan activeren?!?
icon

Beste antwoord door Sander 4 January 2019, 16:34

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
@DirkjanF

Weet niet of deze pagina je op weg kan helpen.

Hou er rekening mee dat je zowel klantvoordeel aan moet zetten op je telefoon abo als je internet abo.
Bij mij was het binnen 20 minuten geregeld.
Bij beide geeft hij aan dat ik klantvoordeel heb en dat de voordelen:
  • Meer snelheid
  • Meer TV keuze
zijn.
Als ik bij T-Mobile thuis vanuit Klantvoordeel op de knop Activeren klik kom ik bij mijn abonnement uit en staat erbij de daarop volgende snelheid het onderstaande maar kan ik niets aanklikken om dit te activeren:
T-Mobile Klantvoordeel Meer snelheid
Je kunt jouw T-Mobile Klantvoordeel Meer Snelheid nu activeren. Je krijgt hogere internetsnelheid voor de prijs van het internetabonnement dat één stap lager in snelheid is.

Geen idee wat ik nu moet doen en dat was de reden dat ik probeerde te bellen.🤔
Reputatie 7
Badge +3
@DirkjanF

Ik ben ook gewoon klant en het is voor mij ook al een tijdje terug dat ik dit heb gedaan.
Kan je voor nu dus eigenlijk ook niet verder helpen.

Even wachten tot er iemand is die recent dit heeft doorlopen en het kan uitleggen, of wachten tot er een moderator van T-Mobile het draadje oppikt om te kijken wat er mis gaat.

Heb je toevallig al de maximale snelheid die beschikbaar is op jou adres (Glasvezel/DSL)?
Ik heb 100 MB Glasvezel en het loopt tot 500 MB met deze verhoging zou ik op 150 MB moeten uitkomen. Bedankt iig voor de feedback en nu maar hopen dat er snel iemand van T-Mobile dit oppakt!
Reputatie 7
Hoi @DirkjanF,

Goed nieuws: ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Het Klantvoordeel is nu geactiveerd en je kunt vanaf nu je Speedvoucher inzetten om gratis meer snelheid te verkrijgen! Dat kan via My T-Mobile Thuis. Succes! 🙂
Niet dank zij jullie vlotte reactie in ieder geval waarvoor nog bedankt 😞 Deze keer waren de mensen bij de helpdesk gelukkig wel sneller met de telefoon opnemen en was het zo geregeld!!
Reputatie 7
Hoi @DirkjanF,

Het voornaamste is dat het nu geregeld is! Ook geef ik graag uitleg rondom onze klantenservicekanalen. Deze Community is voornamelijk een Klant-helpt-Klant Community. De moderators leiden het in goede banen en leveren daar waar nodig ook service. De reactietijd op de Community is echter hoger dan via de andere kanalen. Meer uitleg vind je hier: handleiding Community.

Mocht er nog iets zijn, schroom niet om het hier te vragen!

Reageer