Beantwoord

Stadia werkt niet meer



Toon eerste reactie

115 reacties

@Sander helaas nog steeds dezelfde problemen. Is een modem reset nodig? 

@Sander helaas man!

@Sterremerkelbach @lfas @PaulvdSchoot @Franky_D @Jhnieuwenhuis @Juleszuidwijk @Pitt96 @Asharon @adityasi @TBoudewijns @christian1122 @JohnRoz 

 

Sinds deze ochtend is er iets aangepast en ik ben heel benieuwd of dit ervoor zorgt dat iedereen nu weer ‘gewoon’ in Nederland zit. Dit hoor ik het liefst van jullie als klant. Dat is voor mij de echte graadmeter of de aanpassing effect heeft gehad. Kunnen jullie controleren of jullie de foutmelding nog krijgen op youtube/Strada?

Helaas werkt Stadia nog steeds niet en geeft dezelfde foutmelding. Ook na opnieuw starten modem. whatsmyip.com geeft ook nog steeds als land ‘Belgie’ aan.

Reputatie 1

Bij mij geeft hij Nederland aan, maar werkt ook niet. 

@Sterremerkelbach @lfas @PaulvdSchoot @Franky_D @Jhnieuwenhuis @Juleszuidwijk @Pitt96 @Asharon @adityasi @TBoudewijns @christian1122 @JohnRoz 

 

Sinds deze ochtend is er iets aangepast en ik ben heel benieuwd of dit ervoor zorgt dat iedereen nu weer ‘gewoon’ in Nederland zit. Dit hoor ik het liefst van jullie als klant. Dat is voor mij de echte graadmeter of de aanpassing effect heeft gehad. Kunnen jullie controleren of jullie de foutmelding nog krijgen op youtube/Strada?

Ik ervaar ook nog steeds dezelfde foutmelding.

Reputatie 7

Bedankt voor de snelle terugkoppelingen! De aanpassing heeft dus nog niet het gewenste effect. Ik heb van andere klanten inmiddels twee (tijdelijke) oplossing gehoord die ik hier graag deel. Mocht je niet kunnen wachten tot de officiële oplossing, dan is dit misschien een optie.

 

  • VPN gebruik. Als je een VPN gebruikt dan gebruikt Google die geo data om jouw locatie te beoordelen. Hierdoor zul je weer gebruik kunnen maken van de Google diensten. 
  • Snelheidswijziging. Door een snelheidswijziging door te voeren op je abonnement, verandert in de meeste gevallen ook je IP-adres. Mocht je ooit gedacht hebben aan een snelheidswijziging, dan is nu wellicht een mooie gelegenheid!

Bedankt voor de snelle terugkoppelingen! De aanpassing heeft dus nog niet het gewenste effect. Ik heb van andere klanten inmiddels twee (tijdelijke) oplossing gehoord die ik hier graag deel. Mocht je niet kunnen wachten tot de officiële oplossing, dan is dit misschien een optie.

 

  • VPN gebruik. Als je een VPN gebruikt dan gebruikt Google die geo data om jouw locatie te beoordelen. Hierdoor zul je weer gebruik kunnen maken van de Google diensten. 
  • Snelheidswijziging. Door een snelheidswijziging door te voeren op je abonnement, verandert in de meeste gevallen ook je IP-adres. Mocht je ooit gedacht hebben aan een snelheidswijziging, dan is nu wellicht een mooie gelegenheid!

Hee Sander,

Ik kan bevestigen dat een VPN werkt maar het komt voor Stadia de performance niet ten goede omdat er altijd een wat hogere latency en eventueel beperkte snelheid aan kleeft. Hopelijk is er snel een definitieve oplossing want de timing is heel beroerd met het uitkomen van een grote game op Stadia en een lockdown :neutral_face:

Edit: Hoe snel wordt een snelheidswijziging doorgevoerd? Ik kan niet omhoog en wil best omlaag en daarna weer omhoog aanvragen maar als ik dan een tijd lang op 50mbit zit voor ik weer omhoog kan wordt het probleem vooral verplaatst naar de snelheid.

@Sander stadia werkt nog steeds niet. Hoe moeilijk kan het zijn om andere ip adressen toe te voegen? Het enige wat ik met internet doe is stadia.. 

@Sander I don't have any VPN and not in a mood to purchase any and there is only one speed option available for me. It will be good if your team can fix the issue.

Bedankt voor de snelle terugkoppelingen! De aanpassing heeft dus nog niet het gewenste effect. Ik heb van andere klanten inmiddels twee (tijdelijke) oplossing gehoord die ik hier graag deel. Mocht je niet kunnen wachten tot de officiële oplossing, dan is dit misschien een optie.

 

  • VPN gebruik. Als je een VPN gebruikt dan gebruikt Google die geo data om jouw locatie te beoordelen. Hierdoor zul je weer gebruik kunnen maken van de Google diensten. 
  • Snelheidswijziging. Door een snelheidswijziging door te voeren op je abonnement, verandert in de meeste gevallen ook je IP-adres. Mocht je ooit gedacht hebben aan een snelheidswijziging, dan is nu wellicht een mooie gelegenheid!

Aan beide zitten kosten verbonden. En een VPN werkt misschien wel maar een cloud game spelen via vpn is geen werkbare oplossing. dat heeft een hoop lag. En ik vind het vreemd dat jullie met dit probleem nog eens wat extra geld willen verdienen. denk je nou echt dat ik mijn abbonement gaat upgraden bij een falende provider. als dit langer gaat duren moeten jullie mij geld geven ipv dat ik jullie meer geld gaat geven. ik heb een youtube music abbonement en en stadia abbonement van bij elkaar 23 euro per maand waar ik nu niets mee kan. als dit lang gaat duren vind ik dat er compensatie moet komen

Ik weet dat het geen oplossing mag heten en dat TMO dit inderdaad zelf zsm moet oplossen maar als je echt behoefte hebt aan Stadia of YouTube music kan je in ieder geval ProtonVPN gebruiken. Zij hebben volgens mij een gratis server in NL en ook een 7 daagse proefperiode voor de betaalde variant.

Althans, zodra Googles diensten weer goed werken want ze zijn gedeeltijke offline nu (niet ingelogd werkt wel).

Reputatie 7
Badge +5

Heb jij dit probleem ook bij YouTube? Kun je bijvoorbeeld deze clip afspelen?

https://youtu.be/X91otyp1Z2g

De NL werkt bij mij ook niet en ik heb geen IP adres in België

https://www.youtube.com/watch?v=h-hrL06V994&list=PLCZuBtExFB4eZ_zuyVDsVlHJ2Pear8970&index=1 werkt wel

Hmm, een via duitsland versie? gelukkig wel engels gezongen :grinning: .

Een snelheidswijziging heeft helaas bij mij niet gewerkt om het probleem op te lossen. 

 

Is er enig zicht op wanneer de officiele oplossing er is? 

Reputatie 7

Dag allen, 

 

Weet dat wij keihard druk uitoefenen om dit zo snel mogelijk te fixen. De oplossingen die ik hierboven aandroeg zijn niet ideaal, ik wil ook zeker niemand op kosten jagen. Het zijn alleen opties, de uiteindelijke keuze is aan iedereen zelf. Wij bieden particulier internet, maar in sommige gevallen zijn we afhankelijk van derde partijen. Zodra ik meer weet, zal ik het direct melden in het topic. 

Hello @Sander ,

 

I really appreciate the hard work by you guys. But untill there is no deadline it wont help.

It’s approx 4 months since I started a contract with TMobile broadband. I will wait for a couple of days and if there is no fix applied I will close my TMobile connection and I assume you wont charge me for that, Since you’re not able to provide the service for which I pay.

 

Regards,

Aditya

Reputatie 1

Hallo,

 

Ook ik ondervind hier hinder van.

Jullie kunnen neem ik aan net zo makkelijk de IP adressesering terug draaien. Graag mij zsm terug plaatsen op het IP adres wat ik jaren heb gehad.Pas nadat de RIPE database overal is bijgewerkt de klanten pas weer terug plaatsen. Dit lijkt me nu de beste en snelste oplossing.

En nee ik wil geen VPN of snelheid verhoging of verlaging, ik wil gewoon alles kunnen doen wat ik normaal ook doe want daar betaal ik voor !

 

 

 

 

Ik heb hetzelfde probleem. Gelieve de wijziging terugdraaien. Foutieve YouTube ads, geen Stadia, vreemde Google Store redirects. Dit heeft echt impact.

Ik heb ook hetzelfde probleem en het is ontzettend vervelend. YouTube video's van Ziggo Sport over voetbal van de afgelopen dagen kan ik niet meer bekijken. Dit zijn samenvattingen van Ziggo Sport van Champions league voetbal. Ik krijg de volgende melding: Video niet beschikbaar. De gebruiker die de video heeft geüpload, heeft deze video niet beschikbaar gemaakt in jouw land. Dit gebeurt bijvoorbeeld als ik deze video wil bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=1Q1xWELGluc 

Wanneer is dit opgelost? 

 

Er is voor mij ook nog geen verandering. Ook de YouTube link naar de video van Ziggo werkt niet. 

Bij mij doet ie het ook nog niet, ik zit nu al vanaf donderdagavond te wachten op een oplossing :(

Kan er misschien verteld worden wat de status is van het probleem, want het begint nu toch wel een beetje vervelend te worden zo.

@Sander / Tmobile team, I had a question, can you please answer?

Zelfde issue, leaving a dot!

Reputatie 1

Dag allen, 

 

Weet dat wij keihard druk uitoefenen om dit zo snel mogelijk te fixen. De oplossingen die ik hierboven aandroeg zijn niet ideaal, ik wil ook zeker niemand op kosten jagen. Het zijn alleen opties, de uiteindelijke keuze is aan iedereen zelf. Wij bieden particulier internet, maar in sommige gevallen zijn we afhankelijk van derde partijen. Zodra ik meer weet, zal ik het direct melden in het topic. 

Whereismyip geeft aan dat ik in Nederland (Amsterdam) zit, maar op alle andere services kom ik uit België. Wellicht dat jullie hier nog iets aan hebben. 

Het is wel iedere keer wat hoor met T-Mobile. Kan dat gekloot aan het netwerk een keer ophouden!? Vorig jaar heb ik ook al een hoop ellende gehad toen jullie de routing helemaal omgegooid hadden via het buitenland. 

Nog altijd geen verandering idd. Duurt nu al erg lang om op te lossen T_mobile.

@Sander Begint nu wel een beetje vervelend te worden, heb net ook contact gehad met de helpdesk over dit probleem maar daar krijgt ik te horen dat ik gister heel toevallig een nieuw adres heb gekregen en dus maar moet wacht tot ik een Nederlands adres krijg. Iemand al een andere oplossing gevonden zonder over te stappen naar een andere aanbieder?

Reageer