Beantwoord

Stilte rondom Glasvezel aansluiting

  • 19 April 2022
  • 30 reacties
  • 711 Bekeken

Goedemorgen,

In januari een glasvezel abonnement afgesloten. Hierover werd gezegd dat de wijk vanaf eind feb/begin maart actief zou worden. De kabel ligt al in de straat maar moet nog wel naar binnen getrokken worden. Nu verwijst T-Mobile hiervoor naar Volkerwessels, opzich logisch alleen laten die niks van zich horen.

Ook een telefoonnr van de aannemer ,wat door de klantenservice van tmobile verstrekt wordt, levert niks op. Niemand neemt op. en soms wordt er opgenomen en gelijk weer neergelegd.

Ik merk dat er nu nul tractie op is. en dat niemand zich echt verantwoordelijk voelt. Ik vraag me af wat beetje de vervolgstappen zijn en of hier iemand is die me kan helpen met contact richting volkerwessels. Of uberhaupt info kan verschaffen over de doorlooptijd. Misschien moet ik simpelweg een jaar wachten ivm de drukte. 

icon

Beste antwoord door Boris 20 April 2022, 14:50

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @sjoerd374, heel fijn dat je deze update hier deelt! ūüí™ Ik wilde je gelijk verder helpen, maar ik zie dat √©√©n van mijn collega's hier al voor heeft aangeklopt bij onze technische dienst. Zij gaan jou hier zo snel mogelijk bij verder helpen. Ik hoop dat ik de stress wat bij jou weg kan nemen¬†door te melden dat mijn collega's hiermee aan de slag gaan. Ik wil je dan ook vragen om dat onderzoek af te wachten. Sorry dat het op deze manier bij jou is verlopen, maar we gaan hier actie op ondernemen!¬†¬†

Top @Lisa dank! Enig idee hoe snel dit opgepakt wordt? of kan je daar helaas niks over zeggen?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @sjoerd374, heel goed dat je hier bij mij op terugkomt! Ik zie nog geen update terug achter de schermen, dus ik ga dit meteen voor je chasen. Ik ga mijn best doen om zo snel mogeljik een update binnen te krijgen.  

Reputatie 7
Badge +4

Hi @sjoerd374, ik wil je graag laten weten dat ik nog in afwachting ben van een reactie! Ik kom hier na het weekend meteen bij jou op terug. Heel fijn weekend voor nu!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @sjoerd374, ik wil je graag voorzien van de volgende update! Van Gelder is bij jou te snel op gereed gemeld. Er is namelijk nog geen huisaansluiting gemaakt. Van Gelder is er nu mee bezig om de taak weer open te zetten, zodat ze een afspraak met jou kunnen maken voor de huisaansluiting. Mijn collega gaat jou hier ook nog even over bellen. Ik had gehoopt op een andere terugkoppeling, maar hopelijk weet je zo wel waar je aan toe bent. 

 

Reageer