Beantwoord

Stilte rondom Glasvezel aansluiting

  • 19 April 2022
  • 36 reacties
  • 1031 Bekeken

Reputatie 2

Goedemorgen,

In januari een glasvezel abonnement afgesloten. Hierover werd gezegd dat de wijk vanaf eind feb/begin maart actief zou worden. De kabel ligt al in de straat maar moet nog wel naar binnen getrokken worden. Nu verwijst T-Mobile hiervoor naar Volkerwessels, opzich logisch alleen laten die niks van zich horen.

Ook een telefoonnr van de aannemer ,wat door de klantenservice van tmobile verstrekt wordt, levert niks op. Niemand neemt op. en soms wordt er opgenomen en gelijk weer neergelegd.

Ik merk dat er nu nul tractie op is. en dat niemand zich echt verantwoordelijk voelt. Ik vraag me af wat beetje de vervolgstappen zijn en of hier iemand is die me kan helpen met contact richting volkerwessels. Of uberhaupt info kan verschaffen over de doorlooptijd. Misschien moet ik simpelweg een jaar wachten ivm de drukte. 

icon

Beste antwoord door Boris 20 April 2022, 14:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

36 reacties

Reputatie 7

Hi @sjoerd374, heel fijn dat je deze update hier deelt! 💪 Ik wilde je gelijk verder helpen, maar ik zie dat één van mijn collega's hier al voor heeft aangeklopt bij onze technische dienst. Zij gaan jou hier zo snel mogelijk bij verder helpen. Ik hoop dat ik de stress wat bij jou weg kan nemen door te melden dat mijn collega's hiermee aan de slag gaan. Ik wil je dan ook vragen om dat onderzoek af te wachten. Sorry dat het op deze manier bij jou is verlopen, maar we gaan hier actie op ondernemen!  

Reputatie 2

Top @Lisa dank! Enig idee hoe snel dit opgepakt wordt? of kan je daar helaas niks over zeggen?

Reputatie 7

Hi @sjoerd374, heel goed dat je hier bij mij op terugkomt! Ik zie nog geen update terug achter de schermen, dus ik ga dit meteen voor je chasen. Ik ga mijn best doen om zo snel mogeljik een update binnen te krijgen.  

Reputatie 7

Hi @sjoerd374, ik wil je graag laten weten dat ik nog in afwachting ben van een reactie! Ik kom hier na het weekend meteen bij jou op terug. Heel fijn weekend voor nu!

Reputatie 7

Hi @sjoerd374, ik wil je graag voorzien van de volgende update! Van Gelder is bij jou te snel op gereed gemeld. Er is namelijk nog geen huisaansluiting gemaakt. Van Gelder is er nu mee bezig om de taak weer open te zetten, zodat ze een afspraak met jou kunnen maken voor de huisaansluiting. Mijn collega gaat jou hier ook nog even over bellen. Ik had gehoopt op een andere terugkoppeling, maar hopelijk weet je zo wel waar je aan toe bent. 

 

Reputatie 2

Enige update hierover? Ik kan me toch niet voorstellen dat het bijna 2 maanden duurt om een taak open te zetten in een systeem,...

Reputatie 7

Hi @sjoerd374, dank je wel voor je bericht en excuses dat er nog geen update is geweest! Wees gerust - we hebben totaal niet stil gezeten en heb ik een laatste update voor me. Omdat het een nieuwe oplevering betreft, moesten er naast de oplevering van de huisaansluiting ook nog een wijkcentrale en netwerk worden opgeleverd. Dat is inmiddels in orde gemaakt en zijn de aannemers bezig om de huizen achter deze wijkcentrale op te leveren. Jij bent daarbij zo snel mogelijk aan te beurt. Mocht je volgende week nog niks gehoord hebben van de aannemer, dan ga ik er graag voor zorgen dat we hen zo snel mogelijk bij jou aan het werk zetten. Wil je het laten weten in dit topic? Alvast heel erg bedankt.

Reputatie 2

Dank Boris voor de update! mocht er in de loop van de week nog geen communicatie van de aannemer verschijnen, dan zal ik dat hier laten weten :)

Reputatie 2

Niks vernomen nog :). iig niet via mail/telefoon. als er nog een andere communicatie is die ik heb gemist (deur-deur), dan is dat ook goed voor mij om te weten

Reputatie 7

Hi @sjoerd374, heel goed dat je het aangeeft! Ik heb gevraagd aan mijn collega's of ze een status update hiervan kunnen delen en de aannemers aan hun mouw kunnen trekken. Het is namelijk wel zo prettig dat je weet waar je aan toe bent. Hopelijk kunnen ze hier snel op terugkomen, ik ga er in ieder geval achteraan. 

Reputatie 7

Hi @sjoerd374, ik heb zojuist een terugkoppeling van mijn collega gekregen! Ik had je heel graag een concrete update willen geven, maar mijn collega heeft aangegeven dat het wat riskant is om uitspraken te doen over de termijn waar binnen de aannemer contact op gaat nemen om de huisaansluiting in orde te maken. Er is momenteel vertraging in jouw omgeving en hier is dan ook veel contact over met Volker Wessels Telecom. Voor nu is het echt nog een kwestie van afwachten - sorry hiervoor.