Beantwoord

storing 20 juni

  • 20 June 2020
  • 7 reacties
  • 312 Bekeken

Waar kan ik storing melden?

icon

Beste antwoord door Sander 21 June 2020, 10:55

Bekijk origineel

7 reacties

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/hoezo-geen-storing-het-internet-ligt-gewoon-plat-alles-nagekeken-maar-het-probleem-ligt-bij-tmobile-zelf-zijn-jullie-ueberhaupt-wakker-324416?postid=1561213#post1561213

 

Is the thread I started! Hope the link works! 

Any answer by t-mobile? Could you please send me the link to your thread? Thank you so much! 

In my thread I just started, there's another person in Maastricht area experiencing the same problem. I live in Arnhem. Same problem as last weekend Arnhem and Maastricht with no Internet. 

Do you live in Maastricht as well? Is it perhaps a general connection blackout? 

Same here, no Internet around midnight! I think they're sleeping at Tmobile Thuis! 

Hello! There is no Internet connection at mine at the moment. WiFi works fine, I have tried all of the troubleshooting steps, but from midnight on the connection stopped working.

Can somebody check it out, please?

Thank you for your attention 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Sandor.H.

 

Gisteravond zijn alle verbindingen hersteld. Heb je toch nog problemen, dan wil ik graag wat zaken uitsluiten. Kun je dit stappenplan doorlopen: Geen internet stappenplan.

 

Helpt dat niet? Laat dan weten hoe het modem is aangesloten op het aansluitpunt een weekje lampjes branden op het modem. Ik help iedereen graag aan een goede internetverbinding!

Reageer