Beantwoord

storing gebied 7942?

  • 1 June 2021
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

Wij hebben sinds gisteren geen internet, tv en het wereldbolletje op het modem brand rood.

standaard oplossingen geprobeerd, maar dit helpt niet.

daarop vanmorgen de klantenservice gebeld en probleem voorgelegd.

medewerker doorliep samen met mij dezelfde standaard oplossingen ( zonder resultaat trouwens).

hij heeft een ticket aangemaakt naar de BO ( BackOffice) die deze ticket na minimaal 2 werkdagen in behandeling nemen.

 

nu vraag ik mij af kan / moet dit niet sneller opgepakt worden en hebben meerdere klanten / gebruikers hier last van in het gebied 7942 (meppel)

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 2 June 2021, 13:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @staub3232,

Goed dat je aan de bel trekt en jammer om te horen dat alles eruit ligt! In de tussentijd is er al een hoop achter de schermen gebeurd, en ik zie dat je morgen een afspraak hebt met de monteur. Deze komt speciaal voor jou langs, aangezien wij geen algemene problemen in Meppel ervaren. Ik weet zeker dat de monteur een hoop voor je kan betekenen!

Reputatie 2

@Cal , heeft de monteur welke morgen langskomt ook de nodige (vervangende) apparatuur bij zich om het probleem op te lossen?of is het alleen analyse?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @staub3232,

Geen zorgen, de monteur zal alle benodigdheden bij zich hebben om het domein van de monteur te repareren. In jouw situatie hebben wij een sterk vermoeden dat er een probleem is in het netwerk van de lijnbeheerder, en hierom hebben wij in overleg een monteur van de lijnbeheerder aangestuurd. Ik ben er ook erg zeker van dat dit de oplossing is. Mocht er toch meer nodig zijn, dan kan ik je toezeggen dat wij er bovenop zitten!

Reageer