Beantwoord

Storing HIlversum sinds vrijdag 12/3: geen internet, TV en telefonie

  • 14 March 2021
  • 58 reacties
  • 2498 Bekeken

Reputatie 2

Hilversum: Sinds vrijdag 12/3 10 uur 's ochtends geen internet, TV of telefonie en ook geen enkele updates van T-.Mobile. Gistermiddag klanten service gebeld (Jeffrey) en tot de conclusie gekomen dat het signaal niet bij mij thuis doorkwam: er zou een monteur gepland gaan worden. 10 minuten laten een voicemail ontvangen “dat het toch een storing betreft, die als algemene storing wordt aangemeld”…
Sindsdien… nergens iets te lezen over de voortgang van deze storing: wat is de verwachte fix-tijd, welk issue is er etcetc: maar nee, helemaal niets. *Ik hoor of lees graag snel iets T-Mobile!!*
(de onbeperkte data (die ik al had) is slechts een doekje voor het bloeden)

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 March 2021, 15:28

Bekijk origineel

58 reacties

Reputatie 7

Inmiddels zien we dat iedere gedupeerde in Hilversum weer online gekomen is. Excuses voor de mindere communicatie vanuit ons. We kregen af en toe wisselende signalen omdat er meerdere monteurs mee bezig waren, maar gelukkig is het nu verholpen. We zullen vanaf heden weer zoveel mogelijk updates bieden zodat iedereen up-to-date is.

Reputatie 1

Inmiddels zien we dat iedere gedupeerde in Hilversum weer online gekomen is. Excuses voor de mindere communicatie vanuit ons. We kregen af en toe wisselende signalen omdat er meerdere monteurs mee bezig waren, maar gelukkig is het nu verholpen. We zullen vanaf heden weer zoveel mogelijk updates bieden zodat iedereen up-to-date is.

En @Boris , wat kunnen we van TM verwachten om de gedupeerden aan boord te houden? 

Reputatie 2

Inmiddels zien we dat iedere gedupeerde in Hilversum weer online gekomen is. Excuses voor de mindere communicatie vanuit ons. We kregen af en toe wisselende signalen omdat er meerdere monteurs mee bezig waren, maar gelukkig is het nu verholpen. We zullen vanaf heden weer zoveel mogelijk updates bieden zodat iedereen up-to-date is.

Heel fijn @Boris maar hoe nu verder? Allemaal mooi die excuses maar ondertussen hier wel 5,5 dag (!) uit de lucht geweest, een hoop gedoe gehad met regelen van andere locaties voor het volgen hoorcolleges, online lessen en examens voor de kinderen, en de zakelijke online vergaderingen van mij en mijn echtgenote en het missen van een betaalde on-line voorstelling. De onbeperkte bundel was ook niet erg handig met iedere keer verlengen. Het pro-actief op de hoogte houden was gewoonweg slecht. Ik wil dus op basis van deze ervaringen per 1 april a.s. kunnen opzeggen om van internet en tv provider te wisselen, zonder boete. Mobiel hou ik graag aan, daar is niets mis mee. De compensatie mogen jullie houden. Van de ruim 30 jaar dat ik internet gebruik, ben ik letterlijk nog nooit langer dan 12 uur off-in geweest, dit is niet acceptabel, zeker niet in deze tijd. Graag advies hoe e.e.a. te regelen.

 

Reputatie 7

Hoi @yobster

 

Ik kijk wat ik kan doen voor je! Wil je mij een privébericht sturen (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!

Reputatie 2

Hoi @yobster

 

Ik kijk wat ik kan doen voor je! Wil je mij een privébericht sturen (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!

DM gestuurd

 

Reputatie 1

Hoi @yobster

 

Ik kijk wat ik kan doen voor je! Wil je mij een privébericht sturen (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!

Hi Sander, ook een DM aan je gestuurd, aangezien mijn bovenstaande bericht aansluit. 

Reputatie 1

Vannacht weer korte storing/geen internet. Meer slachtoffers die dit ook hadden?

Reputatie 7

Hi @WFH-maar niet met TM, top dat jij dit hier gelijk deelt! Ondervind jij nog steeds problemen of werkt alles nu weer als een tierelier? Zo niet, wil je mijn dan een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken)? Dan ga ik gelijk een kijkje nemen in jouw verbinding! 💪

Reageer