Beantwoord

Storing ook Winterswijk

  • 22 July 2021
  • 9 reacties
  • 423 Bekeken

Reputatie 2

Hier in Winterswijk ook storing.

Compleet alles weg TV. Internet en vast telefonie.

Hoop dat ze het snel oplossen.

icon

Beste antwoord door Lisa 23 July 2021, 11:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Satje01 

Er is een storing in Winterswijk en zodra er een update is dan zie je die in dit topic.

https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Reputatie 2

Hallo @Satje01 

Er is een storing in Winterswijk en zodra er een update is dan zie je die in dit topic.

https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Zal wel goed komen.

Zolang ik bij T Mobile thuis ben nog nooit storing of problemen gehad.

Dit kan gebeuren.

Hoop wel spoedig oplossing.

Want hier lopen 3 websites van derden op mijn server

Reputatie 7
Badge +14

 

Zal wel goed komen.

Zolang ik bij T Mobile thuis ben nog nooit storing of problemen gehad.

Dit kan gebeuren.

Hoop wel spoedig oplossing.

Want hier lopen 3 websites van derden op mijn server

Ja, kan altijd gebeuren. Daarom is ook het hosten van websites op een thuisserver alleen intressant als het geen commerciele waarde heeft. Hosting capaciteit in een datacentrum is niet zo duur en dan heb je er een SLA bij omdat er meerdere verbindingen zijn naar zo'n datacentrum.

Maar mijn eigen “achternaam.nl” domein draait ook gewoon op mijn NAS hoor. Ik loop geen klanten mis als het er een keer uitligt, maar sinds mijn overstap naar T-Mobile in September vorig jaar nog 0 incidenten gehad. Ik woon in Zuid-Holland...

Reputatie 2

Ja, kan altijd gebeuren. Daarom is ook het hosten van websites op een thuisserver alleen intressant als het geen commerciele waarde heeft.

 

Klopt als een bus.
Dus zal wel goed komen.

 

 Ik loop geen klanten mis als het er een keer uitligt, maar sinds mijn overstap naar T-Mobile in September vorig jaar nog 0 incidenten gehad. Ik woon in Zuid-Holland...

 

Dat heb ik ook, maar ben nu al meer dan 3 of 4 jaar bij t mobile thuis.

En altijd super geholpen, en zeer klant vriendelijk.

Dus komt wel goed.
 

 

Reputatie 2

Duurt wel heel lang

Tot op heden nog steeds geen internet en tv

Reputatie 7
Badge +15

@Satje01 

Heb je ook al eens de mediaconverter even van het stroom gehaald?

Reputatie 7

Hi @Satje01, zojuist heb ik het goede nieuws gekregen dat het issue is opgelost! Kan jij aan mij laten weten of jouw verbinding inderdaad weer up and running is? Vannacht is het probleem namelijk hersteld. Mocht jij nog met problemen kampen, laat dat dan vooral weten. Als jij ook nog andere vragen hebt, stel die dan gerust! 😊

Reputatie 2

Alles loopt weer als een zonnetje.

Snelheid moet ik nog testen.

Toppie service

Reputatie 7
Badge +16

@Satje01 Thanks voor het doorgeven en top dat je weer online bent! 😄👍

Een mooi weekend toegewenst! 🌞

Dit topic gaat nu op slot.