Beantwoord

Storing op glasvezel, wel TV, Dordrecht

  • 6 May 2020
  • 5 reacties
  • 361 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

HIya,

Is er weer een storing op het glasvezel netwerk ? Standaard modem al gereset, heb wel gewoon TV. Ook de interface van de modem is niet bereikbaar. Dus misschien toch de modem ?

icon

Beste antwoord door Sander 6 May 2020, 11:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @EDB75 

Volgens het storingstopic is er geen storing.

Helpt het om de mediaconverter een paar minuten stroomloos te laten?

Dat gebeurd wel vaker :D heb meer vertrouwen in de community dan de berichtgeving van de leverancier. Zojuist voor de tweede keer stroom van de modem afgehaald, schakelaar en stroom. 10 seconden zonder stroom. Heel even contact met de GUI daarna weer 'dood.

Reputatie 7

HI @EDB75,

 

Ik kijk direct met je mee! Ik zie dat het modem inmiddels weer online is het afgelopen anderhalf uur. Werkt je internet ook weer goed? Mocht het weer wegvallen, dan hoor ik het graag van je. Kun je dan aangeven of alle diensten tegelijk wegvallen en welke lampjes er op dat moment op het modem branden? Ook hoor ik graag of je een actie moest uitvoeren voor herstel of dat dit ‘vanzelf’ ging. 

 

NB. Dit stappenplan is altijd een goed idee: stappenplan 'geen internet'.

Hiya,

Lijkt na de tweede reboot en stroomloos maken van de modem wel weer in de lucht te blijven. Had werk te doen en kon hier dus niet eerder reageren. Mijn Draytek modem leek gewoon in de lucht mbt de lampjes, voor en na de reboot. Alles wat normaal brand dat brandde. Laatste twee weken best stabiel glasvezel gehad maar daarvoor viel het ook regelmatig uit vandaar mijn post hier in de community.

 

Thanks aan iedereen die heeft meegekeken/meegedacht

 

 

Reputatie 4

Nou, dit weekend is het weer pet. Geen tv. 

Ze sluiten ook het kunnen reageren als er teveel klachten komen. Dat lezen mogelijke nieuwe klanten ook en dan wil niemand meer een abo.

Klachten nu al dagen!!

Reageer