Beantwoord

Storing Oss

  • 10 June 2019
  • 2 reacties
  • 1297 Bekeken

Is er een storing bekend in de regio Oss?
P.s.
Dit is het meest belachelijke ♤●■\*$^% manier om dit te achterhalen.
Ik bel net naar de klantenservice "we zijn gesloten" Huh?
icon

Beste antwoord door Sander 11 June 2019, 22:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi @Cronus,

Ik kijk graag met je mee! Ik zie gelukkig geen algemene storing in Oss. Maar dan moet het bij jou natuurlijk ook nog goed werken. Ik zie dat alles goed binnenkomt op het modem, dus het is nu zaak om te achterhalen wat er speelt. Met de volgende stappenplannen kun je direct uitsluiten wat er speelt. En zeer waarschijnlijk ook al direct de oplossing vinden:

Wifi Volg deze stappen voor een snelle en stabiele Wifi-verbinding.
Internet Volg deze stappen om jouw bekabelde verbinding weer terug te krijgen.
Televisie Volg de stappen uit de video om het TV-beeld weer terug te krijgen.
Telefonie Volg deze stappen om je vaste telefoon weer aan de praat te krijgen.

Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?
Hoi @Cronus,

Ik kijk graag met je mee! Ik zie gelukkig geen algemene storing in Oss. Maar dan moet het bij jou natuurlijk ook nog goed werken. Ik zie dat alles goed binnenkomt op het modem, dus het is nu zaak om te achterhalen wat er speelt. Met de volgende stappenplannen kun je direct uitsluiten wat er speelt. En zeer waarschijnlijk ook al direct de oplossing vinden:

Wifi Volg deze stappen voor een snelle en stabiele Wifi-verbinding.Internet Volg deze stappen om jouw bekabelde verbinding weer terug te krijgen.Televisie Volg de stappen uit de video om het TV-beeld weer terug te krijgen.Telefonie Volg deze stappen om je vaste telefoon weer aan de praat te krijgen.

Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen

Wel heel toevallig dat ik dan ook geen internet heb in Oss, en dat een storing bot op twitter aangeeft dat er wel een storing is 🤔

Edit: oh wat maf, dit bericht stond ineens bovenaan en ik dacht echt dat het nieuw was... Mijn excuses!

Reageer