Beantwoord

storing Veldhoven

  • 30 April 2020
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb een storing in mijn internet verbinding (Mod edit: adres verwijderd). Er is in het geheel geen signaal op de glasvezel. Kan gebeuren.

 

Ik heb de klantenservice gebeld. Die hingen na 5 minuten wachten op. Kan. Nog een keer gebeld, hingen ze weer op. Asociaal.

 

Na nog een keer bellen nam er iemand op die zei dat er zogenaamd een storing bij het belsysteem was. Maar dat kon ze natuurlijk niet zwart op wit vastleggen, mails sturen kan een internet provider niet en sms een telefonie provider ook niet. Een leugen dus.

 

Uiteindelijk krijg ik een link om een afspraak met Gideon te maken. Ik volg de link, ik kan ‘al’ op 6 mei terecht.

 

Je snapt hopelijk dat dit niet werkt. Er belt morgen iemand en het kan me niet schelen van welk bedrijf, en die zorgt dat het uiterlijk zaterdag opgelost is. Alle andere suggesties of ‘oplossingen’ betekenen geld terug en stopzetten van jullie contract, zowel internet als mobiele telefonie.

icon

Beste antwoord door Sander 1 May 2020, 17:32

Bekijk origineel

4 reacties

Gideon neemt vervolgens de telefoon niet op. Tenzij ik morgen dan zelf maar contact krijg met kpn netwerknl (Reggefiber) ziet het er slecht uit voor T-Mobile

Reputatie 7
Badge +3

Beste @Tinus_ct 

Ik begrijp dat het frustrerend is als je een storing hebt maar meteen met gestrekt been erin gaan lost ook niets op. Als de de Algemene Voorwaarden T-Mobile Thuis leest dan zie je hij 9.5 dat je recht hebt op een vergoeding zolang je zonder internet zit dus dat komt goed. T-Mobile kan eventueel voor een tijdelijke oplossing zorgen in de vorm van een Unlimited Mobile Data voucher.

Ga in geen geval betalingen stopzetten want dat werkt averechts. 

Hopelijk ben je snel weer online.

Groet, Folkert

Ik begrijp dat er storingen kunnen optreden maar dat de klantenservice de hoorn er op gooit daar wordt ik echt giftig van.

 

Bedankt voor de tip van de voucher, dat had de klantenservice ook aan kunnen bieden maar dat is nu in ieder geval geregeld. 

Reputatie 7

Hi @Tinus_ct,

 

Bedankt voor je melding hier! Ik ga er vooralsnog vanuit dat het geen kwade opzet was en de verbinding is verbroken. Ik zie gelukkig veel welwillende reactie naar aanleiding van jouw belletjes. Ik zie dat de voucher inmiddels ook op de juiste plaats terecht is gekomen. Weet dat we ons best doen om jou zo snel mogelijk weer online te krijgen, of het nu via onze monteur of de netwerkbeheerder is!

 

Reageer