Beantwoord

Storing weert 6001xz?

  • 31 October 2019
  • 8 reacties
  • 249 Bekeken

Hallo is there a storing in Weert 6001xz we have TV but no Internet 

Gr Alan 

icon

Beste antwoord door Sander 11 November 2019, 11:15

Bekijk origineel

8 reacties

Hier ook op laarveld in weert. Wel tv maar geen internet. Vanmiddag wel nog,nu nietmeer...

Reputatie 7

Hoi @Bellsie en @Brianfrederiks,

 

Gelukkig zie ik niets vreemd op jullie postcode, maar neem het graag in onderzoek. Ik heb enkele vragen:

 

-Speelt het nu nog steeds?

-Wil je dit stappenplan doorlopen: Internet?

-Welke lampjes branden er op het modem?

-Wat gebeurt er als je de media converter en modem kort van de stroom hebt gehaald?

-Gaat het alleen om de Wifi of ook over bekabeld internet?

 

Ik hoor graag, zodat ik jullie zo snel mogelijk weer aan werkend internet kan helpen! 

Sorry voor de late reactie. De storing was een dag later ineens weg. Savonds nog verschillende keren mijn routers en extender gereset. Geen resultaat.... Wel vast Internet maar niet via de Wi-Fi. Toen maar gaan slapen en smorgens weet alles ok.

 

Ik merk sowieso dat ik de laatste tijd vaker alles moet resetten. 

 

Jammer, het ging zo goed.

 

Mvg Brian

Ter aanvulling:

 

Weer verschillende keren gehad. Op dit moment ook aan de gang. Internet via Wi-Fi weg. Weer alle routers/modems/ext's gereset. Hierna internet compleet weg gedurende lange tijd al meer als een hr. Modem al 3x van stroom gehaald. 

Op Dit moment hebben we dus nog steeds geen internet. 

 

 

 

Dit was nou eigenlijk net de reden waarom ik bij ziggo weg ben gegaan.... Nog 1x en we gaan weer switchen...

Zojuist je collega aan de lijn gehad, hij vertelt me dat er weldegelijk een storing is. Er zijn nl werkzaamheden, reeds gestart op 30okt. Hierdoor kan soms internet kort wegvallen terwijl tv wel toegankelijk blijft.

 

vreemd dat jij dit niet weet of op kan zoeken, vond hij ook. 

 

Als ik dit van tevoren geweten had dan had me dit een hoop ergernis bespaart afgelopen dagen. Bij mij is het nl dus al verschillende keren gebeurd. 

 

Bovenstaande ter info, de storing en dus ergernis zal hier dus nog voortduren totdat de eea verholpen is.…

 

ik heb een voucher gekregen om mijn mobiel als hotspot te gebruiken, ik raad anderen dus ook aan even te bellen....

Reputatie 7

Hi @Brianfrederiks

 

Je hebt helemaal gelijk! Er speelde wel degelijk iets. Ik heb de postcode van Weert hierin gemist en ging er per ongeluk vanuit dat er geen algemeen probleem speelde: excuus! 

 

Het goede nieuws is dat het inmiddels is opgelost en er geen sprake meer is van wegvallende internet in jouw regio. Kun je dat bevestigen of is er nog steeds een reset nodig?

Hoi Sander. 

 

Dank voor je antwoord. Op dit moment alles prima. De juiste info had wel wat ergernis kunnen voorkomen. Ik heb van je collega een smscode gekregen voor internet unlimited. Heb deze verstuurd maat tot op heden nog geen activatie sms terug ontvangen.…

 

Mvg

 

Reputatie 7

Hoi @Brianfrederiks,

 

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met extra uitleg!

Reageer