Beantwoord

T-Mobile klantenservice kan klant met internetverbindingsproblemen niet helpen.

  • 13 December 2021
  • 12 reacties
  • 164 Bekeken

Op 06 deember ben ik als nieuwe klant aangeslogen op het t-mobile-netwerk. KPN had mij om 02.30 uur al afgesloten en na veelvuldig bellen naar de klantenservice wwerd ik om 16.00 uur aangesloten. Dit mocht helaas maar twee uur duren. Ik heb de storing gemeld en de volgende dag 07 december nog geen verbinding. Klantenservice vertelde dat er een storingsticket was aangemaakt voor de backoffice en de technische dienst. Ook was KPN-netwerkbeheer aangestuurd. 08 december nog geen netwerkverbinding en werd een opdracht gegeven aan een monteur. 09 december een afspraak kunnen maken met een monteur. 10 december monteur heeft netwerk gecontroleerd en blijkt dat de technischedienst t-mobile kennelijk een knopje moet omzetten. 13 december nog geen netwerkverbinding. Klantenservice heeft eerder om een ticket gestuurd naar technische dienst t-mobile. Wat me het meeste verbaast is dat de medewerkers van de klantenservice geen mogelijkheid heeft om rechtstreeks contact op te nemen met de backoffice. Zelfs niet als de nieuwe klant al een week geen internet heeft. Ik zit er cover na te denken om weer terug te gaan naar KPN. Ook een klacht ingediend bij de ACM.

icon

Beste antwoord door Lisa 15 December 2021, 15:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 7

Hoi @Snuitje01,

Fijn om te horen dat de diensten inmiddels zijn hersteld! Ik heb over de periode dat jij geen verbinding hebt gehad, direct een vergoeding aangemaakt. Deze zal worden verrekend met de volgende factuur. Nogmaals excuus voor het ongemak! 

Voor het Klantvoordeel over de Tele2 abonnementen wil ik je verwijzen naar de Klantvoordeel pagina op hun website: Klantvoordeel. Via Mijn Tele2 kunnen de abonnementen worden gekoppeld. Dat moet helemaal lukken via deze manier. 

Ik heb inderdaad weer verbinding. Nu maar hopen dat het zo blijft. Ik ben benieuwd of T-Mobile mij nog gaat compenseren voor alle telefoontjes en de gemiste dagen. Ook heb ik nog geen klanten voordeel op mijn Tele2 mobile abonnementen gekregen. Kijken hoelang dit gaat duren

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Snuitje01, de meest recente update vanuit IT van vanmorgen is dat er bij het testen een aanzienlijke verbetering gespot is - strookt dit met jouw bevindingen? 

We gaan het wel zien. Ik heb er niet zo'n vertrouwen in.

Reputatie 7

Hi @Snuitje01, heel goed dat jij via deze weg aanklopt! Allereerst: welkom op de T-Mobile Thuis Community. Wat ontzettend balen dat de start van jouw nieuwe abonnement niet vlekkeloos is verlopen, excuses daarvoor. Merci dat jij zo'n heldere toelichting hebt gegeven. Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen achter de schermen. Mijn collega's doen erg hard hun best om jouw verbinding zo snel mogelijk weer up and running te krijgen. Eerst is onze technische dienst hiermee aan de slag gegaan en ik zie in een laatste update van vandaag terug dat dit momenteel is doorgezet naar een andere afdeling. Momenteel is onze IT afdeling er dan ook druk mee bezig om dit te fixen. Het issue blijkt dus gecompliceerder te liggen jammer genoeg. 

Ik ben heel blij om te zien dat jij al bent voorzien van een Unlimited Data voucher, al wil ik natuurlijk dat jij zo snel mogelijk weer van een goedwerkende bekabelde verbinding kunt genieten. Als ik dit proces voor je kon versnellen, dan had ik dat echt met liefde gedaan. Voor nu is het echt afwachten op onze IT afdeling. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan vooral. Ik help je heel graag! ❤

Ja dat klopt. Alle lampjes op het modem branden ook maar er komt geen internet door. Bij de technische dienst moet een vinkje aangezet worden maar dat duurt nu al 8 dagen

Reputatie 7
Badge +15

Ah oke, ik dacht dat het om glasvezel ging maar je T-Mobile modem is rechtstreeks aangesloten op het ISRA punt (KPN aansluitpunt) waar ook de KPN kabel op is aangesloten?

Ik heb inmiddels een nieuw abonnement bij KPN afgesloten. 28 december wordt ik aangesloten. Mocht ik eerder een verbinding van T-Mobile krijgen dan kan ik nog altijd afzeggen. Ik heb er een hard hoofd in

Ik heb helaas nog geen glasvezel. Alleen een DSL isra punt

Reputatie 7
Badge +15

@Snuitje01

Het FTU is het glasvezelaansluitpunt waarop de glasvezelkabel die je huis binnen komt op is afgemonteerd en de converter is daaraan verbonden, dus de converter zit tussen het glasvezelaansluitpunt en je modem.

Wat is een mediaconverter en een FTU?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Snuitje01 

Welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de mediaconverter en kan je eens een foto maken van het FTU en converter in 1 foto?