Beantwoord

T-Mobile Thuis e-mail ontvangen op Samsung A3 2017

  • 22 February 2019
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Is er iemand die mij kan helpen om mijn Email in te stellen op mijn Samsung Galaxy A3 2017.
Ik ben overgestapt van Vodafone naar T-Mobile. Mijn Email is ook overgegaan naar T-Mobile. Sinds ik bij T-Mobile zit kan ik mijn email niet meer ontvangen op mijn smartphone. Mijn email + wachtwoord zijn correct. Deze is gecontroleerd via de webmail. Ook zijn alle stappen doorgenomen wat bekend zijn bij T-Mobile ( Stappenplan ). Echter werkt het nog steeds niet. Er is contact geweest met T-Mobile over dit probleem. Hier wordt verteld dat ze hier geen ondersteuning aan geven. Hard gezegd je hebt gewoon vette pech, leer er mee leven. Ook heb ik het geprobeerd om de mail op andere smartphones te installeren. Ook hier lukt het niet. Het kan dus niet aan mijn telefoon liggen...

Iemand die mij hiermee kan helpen ????
icon

Beste antwoord door Sander 26 February 2019, 10:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @Stef Schaik,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice. Mag ik hieruit opmaken dat het inmiddels gelukt is? Goed om te lezen dat je via de webmail kunt inloggen op je inbox. Dat betekent dat er aan de T-Mobile Thuis kant niets mis gaat. Om toch iedereen op weg te helpen met het instellen van de e-mail op andere apparaten hebben we een handleiding gemaakt: handleiding e-mail instellen.

Ik hoop dat je op deze manier weer overal je mails kunt inzien!

Reageer