Beantwoord

T-mobile thuis, ge-upgrade naar 100mbit maar nooit 100 mbit gehad....

  • 31 August 2018
  • 5 reacties
  • 460 Bekeken

Ik behaal geen 100Mbit, al 2 maanden niet. dat terwijl ik 3 juli 2018 heb ge-upgrade.

Mijn testresultaten zijn toegevoegd.
http://www.speedtest.net/result/7570434829 klantnummer: 1782385843

Graag een credit, want ik betaal al 2 maanden voor 100Mbit en extra voor niks blijkbaar pic.twitter.com/4tu5AW1pYM
icon

Beste antwoord door stefan.1997 31 August 2018, 15:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge
hallo,

er zijn een aantal dingen waar het mis kan gaan.

  1. is het device direct aangesloten op het T-Mobile modus?
  2. is de utp-kabel geschikt voor 100mbits?
  3. Heb je toevallig een lek op het ISRA-punt? Bijvoorbeeld een extra telefoonlijn
Glasvezel is geinstalleerd door de monteur.
binnenshuis behaal ik 286mbit van mijn pc naar de nas, en alles is direct aangesloten op de zyxel.

Ik wil gewoon een credit voor de het verschil. 3.50 voor pakweg 2 maanden.
Want ik heb van 3 juli t/m eind augustus betaald voor 100mbit...
Reputatie 6
'de zyxel'?
DrayTek bedoel ik. xD
Wij kunnen pas concluderen dat je niet krijgt waar je voor betaald als je de snelheid laat zien die binnenkomt op het modem. Alles wat daarachter gebeurd kan uiteraard niet gegarandeerd worden. 😉

Reageer