Beantwoord

T-Mobile Thuis geen signaal Den Haag


Geholpen met de rol out van glasvezel en tmobile thuis in Den Haag, De Brink. September dan eindelijk alles werkend. Nu 8 dagen geleden komt er ineens geen signaal binnen. * dagen CS gebeld, uren in de wacht, koud doorverbonden. Door Tmobile naar Volker en Wessels gestuurd en door hun weer naar Tmobile, er dient een monteur te komen en op geen enkele manier voor elkaar te boeken met 1 van deze partijen. Sta nu weer in de wacht bij Tmobile. Geen internet dus ook werken is niet haalbaar thuis met een telefoon als hotspot. 8 dagen is onacceptabel ! @ partijen wijzen naar elkaar maar hulp blijft uit. Geen email ontvangen, geen belletje, meerder keren toegezegd maar niks. Ik zou niet bereikbaar zijn maar heb 3 tmnl aansluitingen waar ik ze al 8 dagen mee bel ?! Als dit voor het weekend niet opgelost wordt zal dit zeker juridisch gevolgen hebben voor de verantwoordelijke. Contact met advocaat wijst dat dit zeker een staartje krijgt vanwege downtime, geen actie of contact en afhandel/oplos termijn.

Alleen op dit moment helemaal niets aan zelf want 2 partijen wijzen naar elkaar en doen niets ! En ik heb geen mogelijkheid tot werken, tv, muziek en mobiele wifi

icon

Beste antwoord door Boris 19 May 2022, 09:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 7

Hoi @QueenL,

Thanks voor je terugkoppeling! Graag bespreek ik met jou de situatie per telefoon, zodat we het beste beeld krijgen van de situatie en zodat we meteen kunnen schakelen hierover. Ik heb daarom een privébericht gestuurd hoe we dit het best kunnen aanvliegen. Spreek ik je daar verder?

Bedankt Jason !

Kan ik inmiddels ook wel na dit alles gebruiken ;-)

Wacht het weer af en op zoek naar een ‘klachten’ procedure/ingang ondertussen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @QueenL, Boris zal er zo snel mogelijk op terugkomen in het andere topic. Goed dat je het aangeeft, Boris geniet nu van een zeer welverdiende vakantiemiddag en is morgen weer online!

Goedemorgen Eric,

Bedankt voor jouw reactie.

Nergens staat dat de wet ‘niet’ gevolgd is in mijn bericht. Of een verzoek tot een bloemetje ?

Overigens was dit bericht antwoord op Boris, die geïnteresseerd leek in de situatie. 

Het klachten proces is onvindbaar.

Maar opgelost of niet, wil toch graag een 11 daagse outage met grote last en effect zelf uiteindelijk oplossen met  nul communicatie vanuit -Mobile zelf, op zijn minst aanmelden en doornemen persoonlijk. ook als dit middels een andere ‘klachten’ weg moet. Ik heb hier inmiddels zelf teveel tijd aan verloren en te weinig kennis vandaar alvast tijdens de 11 dagen juridisch advies gewonnen.

 

Fijne dag

Gr.

  1. Van Ettinger
Reputatie 7
Badge +14

De wet is denk ik wel gevolgd hoor! Misschien dat een bloemetje vanuit T-Mobile nog iets kan doen voor TS? Dat is in iedergeval erkenning voor de extra belletjes.

 

Goedemiddag, bedankt voor een reactie.

Vreemd dat je aangeeft in jouw bericht nieuwsgierig te zijn maar ervan uitgaat dat het hiermee wel afgerond was.

Nogmaals, een klachtenafdeling of een persoonlijke benadering had inmiddels wel fijn geweest.

Zeker daar de inrichting van jullie klantcontact mij 11 dagen lang echt uren heeft laten bellen richting T-Mobile en andere partijen doorverwezen vanuit -Mobile.

Zeker in een scenario als deze waar; een klant met meerdere aansluitingen geen wifi, geen tv, geen thuiswerk mogelijkheid, geen muziek en 3 mobiele abonnementen (1 zakelijk zelfs) beperkt kan gebruiken voor 11 dagen.

En dan het uiteindelijk door eigen handelen en contacten ik het probleem na 11 dagen zelf heb kunnen laten verhelpen. (in 5 min) Al bovenstaande is gedocumenteerd.

Geen enkele terugbel actie, gemaakte belofte nagekomen of vanuit T-Mobile geïnitieerd persoonlijk contact hierover, tijdens en na het probleem tot op heden.

Een compensatie van 20 euro in een standaard email sturen dekt hier dan zeker ook niet de lading, wanneer je ¼ van de maand ernstige hinder ondervindt met 4 afgenomen abonnementen. En 11 dagen uren tijdens werkdagen met CS en andere partijen heb moeten bellen.

Waneer er geen klachten proces meer bestaat binnen T-Mobile voor uitzonderlijke klachten als deze ben ik genoodzaakt dit dus via officiële wettelijke wegen aan te melden.

 

Gr.

T.van Ettinger

Reputatie 7

Hoi @QueenL,

Dank voor je bericht en terugkoppeling, mede ook je privébericht in de inbox. Ik geef graag tekst en uitleg, maar doe dit liever via het topic waar we eerder contact hebben gehad. Voor mij was het namelijk naar ons laatste contact afgerond. Excuus voor deze miscommunicatie. De vergoeding is helemaal in orde gemaakt en zal volgende maand worden verrekend op de rekening. Het bedrag betreft de abonnementskosten die in de periode zijn gemaakt toen jij geen verbinding hebt gehad. Ik mag en kan alleen kosten vergoeden die zijn gemaakt binnen het abonnement. Ik begrijp dat je dit graag anders ziet, daarom hoor ik ook graag van jou, hoe je dit anders zou zien. Ik wacht je antwoord graag af.

Goedemorgen,

 

Betreft de klacht waar onderstaande ‘terug betaling’ over gaat heb ik nooit iets mogen vernemen op persoonlijk vlak. Niet gedurende 11 dagen zonder wifi, tv, internet en hierdoor niet thuis kunnen werken. Na melding op het forum. Ook dekt dit bedrag niet de lading qua uren die elke dag gemiddeld met CS en andere partijen heb moeten bellen om geen stap verder tot oplossing te komen.

Uiteindelijk via een hele omweg zelf weten te regelen dat het ‘probleem’ werd opgelost, uitermate slecht !

 

Voor een laatste maal geef ik hier aan hierover persoonlijk contact te hebben, anders zal deze klacht middels mijn advocaat worden ingestart.

 

Gr.

T. van Ettinger

 

Na 11 dagen heeeeeeeel fijn ja !

Dankzij jullie aansturing ?

CS wist niet eens het nr vaak te vinden of om welke partij het ging,

Volker en Wessel heb ik als eerste in mijn woning Tmobilethuis/ glasvezel laten aanleggen en daarvoor geholpen de uitrol voor Tmobile thuis V2000 toegang te laten verlenen voor aanleg etc.

Geen miscommunicatie überhaupt. Ik heb 1 van deze heren privé geappt  ( dat had ik omdat ik een trap had uitgeleend aan hun en als eerste heb laten aansluiten bij mij) na 7 dagen omdat ik radeloos was  !!!!

En deze meneer heeft het intern aangemeld en EINDELIJK vrijdag van uit een centraal punt een bekende storing door een monteur in 5 min opgelost van hun.Opgevolgt 15 min later een bos bloemen persoonlijk bezorgt.

In dit hele verhaal geen 1 x T-Mobile gehoord of communicatien vanuit Tmobile.

Dat klaar zitten valt wel mee dus. Uiterst vriendelijk maar zo’n hand out stappenplan, of voor consument en cs geen storing te vinden dan loop je muur vast allemaal natuurlijk.  

Heb elke dag zelf meerde keren en mega lange tijden gebeld.

Al mijn nrs zijn TMNL dus ook altijd bereikbaar, duik naast de 20 euro korting op mijn factuur ook maar even in de tijd/uren dat ik met CS en 3e partij heb gebeld ;-

Gr 

Reputatie 7

Hoi @QueenL,

Dank voor je update en bericht! Heel fijn om te horen dat de verbinding is hersteld en dat je weer kan genieten van je Glasvezel. Om toch even de puntjes op de I te kunnen zetten, ben ik meteen gaan uitzoeken hoe het precies zit. Daarbij verbaast jouw bericht mij wel, aangezien ik teruglees dat er dankzij onze aansturing van de netwerkbeheerder het probleem is opgelost. Wellicht dat hier een miscommunicatie is ontstaan, dat kan zeker, maar ben erg benieuwd hoe het is gelukt.

Hoe dan ook, heb ik meteen een vergoeding voor je aangemaakt over de periode dat jij geen diensten hebt gehad. Deze wordt verrekend met de eerst volgende factuur. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en weet dat we hier voor je klaar zitten. 

Na 11 dagen geen wifi. tv, diensten thuis. Dus ook niet twerken of muziek luisteren ! Via enorme omwegen, privé kunnen regelen dat een monteur op afstand in 5 min het probleem oploste. Was dus een storing in een centraal punt, bekent ! Deze partij stond enkele minuten later ook met een bos bloemen voor mijn deur. Niet gegenereerd door Tmobile, überhaupt niets van vernomen proactief  ;-( want daar krijg ik een email noreply afzender van het Ticket#2022050511015744 is opgelost. Nergens mogelijk een klacht of dergelijks neer te leggen of aan t melden. Nu 2 weken bezig, starten met hoe ‘meld ik een klacht ‘ en compensatie/ vergoeding’ ;-(

Hoi @QueenL,

Thanks voor je bericht en het delen van je gevoel en situatie hier op de Community. Dit is allerminst de manier waarop wij het voor ogen hebben en ik wil daar allereerst mijn excuses voor aanbieden. Weet dat we keihard bezig zijn de juiste oplossing voor je te vinden. 

Ik heb mij direct verdiept in de situatie en daarbij het dossier doorgenomen. Er is inmiddels contact geweest met onze telefonische collega's en zie dat er vanaf onze kant meerdere onderzoeken zijn gestart naar de verbinding. Daarvoor is, zoals je zelf aangeeft, de netwerkbeheerder en aannemer aangestuurd om het probleem te verhelpen. Deze stap is gedaan, omdat er een kabelbreuk tussen de wijkcentrale en jouw aansluiting lijkt te zijn. Dit heeft over het algemeen meer voeten in de aarde, waardoor er tijd overheen gaat om het op te lossen.

Ik heb het openstaande onderzoek direct geëscaleerd om ervoor te zorgen dat jij zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van de verbinding. We werken er hard aan om dit voor je te realiseren. In de tussentijd staan we uiteraard voor je klaar. De Community is er voor jou! 

Goedemorgen Boris, 

Dank voor je reactie. Dat keihard werken aan een oplossing, weet ik niet waarop je dat baseert. (lees even de cases en calls terug) Proces intern is of niet duidelijk of niet correct. Dat kan gebeuren maar het een dienst van TMobile en wanneer dit dan niet werkt moet dit intern voor medewerkers wel een richting op te sturen zijn ipv we kunnen niets betekenen. De test ook 8 dagen doorlopen met elke medewerker maar daar gaat een constatering dat er geen signaal binnenkomt elke keer dus duidelijk niet mee opgelost worden. Uiteindelijk gistermiddag ( ook omdat ik een contact heb gebruikt van de hulp/uitrol/start Glasvezel en TMobile thuis monteur buiten procedures om die intern dit heeft aangemeld) eenemail eindelijk ontvangen en zojuist pas gebeld. Er komt vandaag een monteur ! Maar het bizarre is wel dat dit gaat om een BEKENDE storing ?! Breuk in de bekabeling in Den Haag. En dat te moeten vernemen na 10 dagen geen enkele dienst, geen enkel contact en uren van bellen en uitlegge. Vind dit absoluut geen mooie eindconclusie en zal dan ook zeker niet een het einde van deze klacht zijn. Nu eerst hoopvol de monteur afwachten en echt weer alle diensten goed werkend.

Alvast een fijn weekend gewenst. 

Reputatie 7

Hoi @QueenL,

Thanks voor je bericht en het delen van je gevoel en situatie hier op de Community. Dit is allerminst de manier waarop wij het voor ogen hebben en ik wil daar allereerst mijn excuses voor aanbieden. Weet dat we keihard bezig zijn de juiste oplossing voor je te vinden. 

Ik heb mij direct verdiept in de situatie en daarbij het dossier doorgenomen. Er is inmiddels contact geweest met onze telefonische collega's en zie dat er vanaf onze kant meerdere onderzoeken zijn gestart naar de verbinding. Daarvoor is, zoals je zelf aangeeft, de netwerkbeheerder en aannemer aangestuurd om het probleem te verhelpen. Deze stap is gedaan, omdat er een kabelbreuk tussen de wijkcentrale en jouw aansluiting lijkt te zijn. Dit heeft over het algemeen meer voeten in de aarde, waardoor er tijd overheen gaat om het op te lossen.

Ik heb het openstaande onderzoek direct geëscaleerd om ervoor te zorgen dat jij zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van de verbinding. We werken er hard aan om dit voor je te realiseren. In de tussentijd staan we uiteraard voor je klaar. De Community is er voor jou!